فقط قهرمانی در رقابت‌های انتخابی ملاک ملی‌پوش شدن نیست

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نمی‌خواهم دیکتاتوری عمل کنم.

علیرضا حیدری با تاکید بر رعایت نظم در تیم ملی گفت: هیچگاه نخواسته‌ام در اردوی تیم ملی دیکتاتوری راه بیاندازم، ولی رعایت نظم و انضباط در اردو یک اصل بسیار مهم است و همانطور که بارها نشان داده‌ام با کشتی‌گیران بی‌انضباط بدون هیچ ملاحظه‌کاری برخورد می‌کنم. او ادامه داد: برخی کشتی‌گیران به دلایلی حاضر به همکاری با تیم ملی در جام علی‌اف نشده‌اند و یا قبل از آن اردو را ترک کرده یا کنار گذاشته شده‌اند. این نفرات شانس حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را دارند اما، من هیچگاه این بی‌انضباطی‌ها را فراموش نمی‌کنم.

همه کشتی‌گیرانی که دوست دارند دو بنده تیم ملی را در رقابت‌های جهانی باکو بدست آورند باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند، ولی همانطور که قبلا هم گفته‌ام تنها قهرمانی در رقابت‌های انتخابی ملاک کسب دوبنده تیم ملی نیست.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی دوحه گفت: در هر وزن حداکثر ۱۰ نفر در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی حاضر می‌شوند و سپس با نظر کمیته فنی نفرات منتخب به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند. مسلما افرادی که در اردو نظم را رعایت نکرده‌اند فراموش نمی‌شوند و به‌طور قطع در گزینش نفرات نهایی برای رقابت‌های جهانی باکو این مورد لحاظ می‌شود. معتقدم باید فرقی بین مراد محمدی بعنوان یک کشتی‌گیر شاخص و مطیع با یک کشتی‌گیر بی‌انضباط باشد.

مرد شش‌مداله کشتی ایران در پایان گفت: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی که اوایل تیرماه برگزار می‌شود تا زمان رقابت‌های جهانی باکو در اواخر شهریورماه سه مرحله اردو در دستور کار کادر فنی قرار دارد.