ایجاد 120 ایستگاه ورزش خانوادگی  در شهر تهران
رییس سازمان ورزش شهرداری با اشاره به ظرفیت‌های این سازمان برای فعالیت شهروندان گفت: سازمان ورزش شهرداری با حمایت شهردار تهران توانسته برای شهروندان گام‌های موثری بردارد و اکنون 1800 ایستگاه تندرستی و 270 مجموعه ورزشی برای شهروندان ایجاد کردیم و در تمامی بوستان‌ها وسایل ورزشی و فضای ورزشی ایجاد کردیم تا به تندرستی جامعه کمک کنیم.

سید محمد آقامیر در نشست خبری اختتامیه المپیاد ورزش محلات شهر تهران که دیروز در برج میلاد برگزار شد در خصوص فعالیت‌های سازمان ورزش ضمن بیان مطلب فوق گفت: یکی از توفیقات این سازمان احیای سلامت و تحقق ورزش همگانی برای همه اقشار جامعه بود زیرا سلامت جامعه باعث کارآمدی نظام در بخش‌های مختلف می‌شود که همه آنها به ورزش همگانی وابسته است.
وی در ادامه درباره موضوع فعالیت‌های سازمان ورزشی شهرداری تهران گفت: احداث ایستگاه‌های تندرستی، برگزاری فعالیت‌های رقابتی که 740 هزار نفر از خانم‌ها و آقایان را تحت پوشش قرار می‌دهد، تفریحات ورزشی که دو و نیم میلیون نفر را در برنامه‌های خود قرار داده که در سطح محله، ناحیه و شهرداری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در گذشته 11 رشته ورزشی در شهرداری تهران صورت می‌گرفت که در حال حاضر در 38 رشته تهرانی‌ها به فعالیت می‌پردازند و پیش‌بینی کردیم تعداد آنها را افزایش و مشارکت‌های عمومی در آنها را بیشتر کنیم اما در حال حاضر فاصله زیادی با آنچه باید صورت بگیرد، داریم.
طبق اعلام رییس سازمان ورزش شهرداری به‌زودی 120 ایستگاه ورزش خانوادگی نیز در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.
در این ایستگاه‌ها که در 120 ناحیه شهرداری تهران شروع به فعالیت خواهند کرد خانواده‌ها می‌توانند در روزهای تعطیل خصوصا جمعه‌ها دور هم جمع شده و فعالیت‌های شاد ورزشی را انجام دهند.
رییس سازمان ورزش شهرداری درپایان گفت: هدف از تاسیس این مراکز این است که خانواده‌ها در کنار هم تفریحات متنوعی انجام داده و شادابی بیشتری را به خانواده‌های ایرانی تزریق کنیم. البته مشکل ما ایجاد ظرفیت‌ها و خدمات‌دهی به شهروندان است. حوزه خدمات‌دهی ما بسیار محدود بوده و نمی‌توانیم برای همه شهروندان خدمات‌دهی کنیم.