وزیر ورزش و جوانان از دامن زدن به حاشیه‌ها توسط مدیران صاحب‌نام انتقاد کرد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه بعضی از مدیران باشگاه‌های صاحب نام به بعضی از حاشیه‌ها دامن می‌زنند.وی ادامه داد: من پیش از این از مدیران این دو باشگاه خواسته بودم از پرداختن به مسائل ریز پرهیز کنند. من توصیه کرده بودم اخلاق مداری و آرامش را در اولویت کاری خود قرار دهند. ما نمی‌خواهیم، شاهد جنگ‌های لفظی یا مجازی باشیم.
گودرزی در مورد بازی استقلال و پرسپولیس گفت: نظر خاصی ندارم، اگر فرصت داشته باشم به ورزشگاه می‌روم. توصیه من به بازیکنان و مسوولان این دو تیم این است که مسائل اخلاقی و فرهنگ دینی را رعایت کنند. محور اصلی فعالیت‌های ما باید بر اساس توفیق در جام جهانی باشد. در جلسه‌ای که با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور داشتم، درخواست کردم تا برای حل مشکلات مالی تیم ملی فوتبال کمک‌هایی شود و ایشان هم قول مساعد داد تا در جلسه شورای‌عالی ورزش که در هفته‌های آتی برگزار می‌شود در حضور رئیس‌جمهور، این مساله بررسی شود.
وی افزود: در شورای‌عالی ورزش، مسائل کلان ورزش کشور بررسی می‌شود. این شورا سال‌ها است که تشکیل نشده و مسائل مهمی که در ورزش وجود دارد لاینحل مانده است.
گودرزی همچنین با تاکید برمحوریت قانون گفت: سر لوحه بحث‌های ما در ورزش قانون است از جمله اصلاح اساسنامه‌ها که باید برای انجام کارها مجوز رسمی داشته باشیم.