رویانیان گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام‌شده در دوران مدیریتی خود را منتشر کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، عبداله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درپی انتشار گزارش مالی عملکرد 28 ماهه محمد رویانیان و ارائه آن به هیات‌مدیره باشگاه و مدیرعامل جدید، گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام شده در دوران مدیریتی محمد رویانیان را اعلام کرد. به گفته تفرشی این گزارش از سوی رویانیان در اختیار هیات‌مدیره باشگاه، علی پروین مدیرعامل جدید و وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کمتر پیش آمده و شاید هم سابقه نداشته که مدیری پس از اتمام دوران مدیریت خود به‌ویژه در ورزش گزارش عملکرد مالی‌اش را در اختیار مراجع قانونی و رسانه‌ها قرار دهد. آقای رویانیان طی سه فصل تنها هفت میلیارد تومان کمک دولتی دریافت کرد، اما داوطلبانه تمامی درآمدهای خود و چگونگی دریافت آن را به‌طور کلی بیان کرد و میزان بدهی‌های پرداخت شده از ادوار گذشته(۶ میلیارد تومان) را اعلام کرده و میزان بدهی‌های برجای مانده (پنج میلیارد تومان) را نیز رسانه‌ای کرد.رویانیان همان‌طور که قبلا گفته بود مسوولیت تمامی این آمار و ارقام را می‌پذیرد و حال نیز وظیفه خود می‌داند به‌منظور آگاهی مسوولان باشگاه، هواداران و رسانه‌ها از اقدامات انجام شده گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های انجام شده در باشگاه طی ۲۸ ماه گذشته را اعلام کند.
عبداله تفرشی اعلام کرد؛ محمد رویانیان از همکاری صمیمانه قائم‌مقام، معاونان، مدیران و تک تک پرسنل باشگاه در زمینه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرده و بار دیگر از هواداران پرسپولیس که طی این مدت با حمایت‌های خود ایشان را به فعالیت‌های مختلف تشویق کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کند. معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بدهی به جا مانده از دوران مدیریت محمد رویانیان کمتر از
پنج میلیارد تومان است که بخشی از این بدهی بابت اتومبیل‌های واگذار شده به بازیکنان بوده که این بدهی نیز به فروشنده خودروها پرداخت شده است و سند اتومبیل بازیکنان آماده صدور بوده و بخشی از بدهی پنج میلیاردی دوران مدیریت آقای رویانیان پرداخت شده و ارقام دیگری که مبنی بر بدهی ایشان منتشر می‌شود هرگز واقعیت ندارد. آقای رویانیان اصرار بر برگزاری نشست هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس دارند و می‌خواهند خودشان نیز در این جلسه شرکت کنند تا در حضور مدیریت جدید و هیات‌مدیره باشگاه میزان بدهی‌ها مشخص و به‌طور دقیق اعلام شود تا هیچ‌گونه حرف و حدیثی باقی نمانده و ارقام غیرمنطقی و دور از ذهن نیز اعلام نشود.
در همین رابطه نصراله سجادی ، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما مجبور شدیم مداخله کنیم و حسابرس به باشگاه پرسپولیس فرستاده‌ایم تا ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است؟