پاداش المپیکی‌ها امروز پرداخت می‌شود کمیته ملی المپیک امروز در مراسمی از 12 مدال‌آور المپیک تجلیل می‌کند و ورزشکاران کشورمان می‌توانند پاداش‌های خود را به صورت کامل دریافت کنند. همچنین قرار است نشان المپیک به مدال‌آوران داده شود. این مراسم ساعت 19 در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. به طلایی‌های المپیک 70 میلیون پرداخت می‌شود و به مدال‌آوران نقره و برنز هم به ترتیب 50 و 30 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

اختصاص اعتبار ۱۰ میلیاردی به فدراسیون‌ها
وزارت ورزش و جوانان ۱۰ میلیارد تومان میان فدراسیون‌های ورزشی توزیع کرد. این اعتبار بلافاصله پس از واریز به حساب وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون‌های ورزشی قرار گرفته است.

نمایندگان مجلس به اردوی تیم ملی کشتی می‌روند
در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد به رقابت‌های جام‌جهانی آمریکا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای فراکسیون ورزش امروز به اردوی تیم ملی می‌روند.

لیگ برتر ۱۶ تیمی خواهد بود
تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: این سازمان هیچ فشاری را درخصوص ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر سال آینده نمی‌پذیرد و این لیگ در سال آینده نیز با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

فوتسال ایران ششم جهان و نخست آسیا
تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رده‌بندی رتبه ششم جهانی و اول آسیا را به خود اختصاص داده است.

وینگادا دوشنبه هفته آینده به ایران می‌آید
نلو وینگادا گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید ایران، دوشنبه هفته آینده برای انجام مذاکرات نهایی با مسوولان فدراسیون فوتبال به تهران سفر خواهد کرد.گفته می‌شود افاضلی دستیار ایرانی وینگادا خواهد شد.