رونالدو ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014
کریستیانو رونالدو در صدر فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان در سال 2014 قرار گرفت.در فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال دنیا در سال 2014 رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با ثروتی حدود 148 میلیون یورو نفر اول است درحالی که لیونل مسی دوم است و ساموئل اتوئو، وین رونی و کاکا نیز در جمع پنج نفر نخست قرار دارند.
رونالدو تمامی چهار گل برتری پرتغال مقابل سوئد را در پلی آف جام جهانی به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا در ۲۰۱۳ انتخاب شد و اخیرا نیز قرارداد پنج ساله جدیدی را در ازای مبلغ هنگفتی با رئال مادرید امضا کرده است.
اما مسی با وجود فراز و نشیب‌های فراوانی که در یکسال گذشته برایش به وجود آمده است از جمله حضور در دادگاه به اتهام فرار مالیاتی، مصدومیت‌های پی در پی و از دست دادن جایزه توپ طلای فیفا، در مکان دوم قرار گرفته است. وین رونی هم بعد از پیشنهاد منچستریونایتد برای امضای بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال بریتانیا به مبلغ ۳۶۵ هزار یورو در هفته در جمع چهار نفر اول قرار دارد. نیمار بعد پیوستن به بارسلونا در مکان ششم ایستاده است و اتوئو به خاطر میلیون‌ها یورویی که از باشگاه آنژی ماخاچ قلعه روسیه دریافت کرد، نفر سوم است. کاکا، زلاتان ابراهیموویچ، جیان‌لوییجی بوفون و تیه ری هانری دیگر بازیکنانی هستند که فهرست ۱۰ نفر اول را کامل می‌کنند.