بیست و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان به ایستگاه پایانی رسید. امروز در بازی سرنوشت‌ساز فینال تیم‌های کاله و متین ورامین رودرروی یکدیگر به میدان می‌روند.
این دو تیم سال قبل هم برای کسب مدال طلا در بازی فینال دست و پنجه نرم کردند. کاله به دنبال کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ ایران است. متین ورامین هم که سال قبل در اولین حضورش نایب قهرمان شده بود، حالا به کمتر از قهرمانی راضی نیست. دیدار این دو تیم پرطرفدار بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.
کاله‌ای‌ها اگرچه نسبت به فصل قبل که قهرمان آسیا شدند، تغییرات زیادی را تجربه کردند، اما همچنان یکی از موثرترین ترکیب‌های لیگ برتر را دراختیار دارند.در اردوگاه متین ورامین همه چیز برای کسب نخستین قهرمانی آماده است. تیمی پرمهره که البته فاقد نظم و هماهنگی بالای تیمی است. متین ورامین آنقدر بازیکن خوب دارد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بیشتر بازی‌هایش را روی توانمندی فردی ستاره‌هایش می‌برد. دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساعت ۱۵:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.
در مسابقه رده‌بندی هم از ساعت ۱۱ تیم‌های میزان خراسان و شهرداری ارومیه برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. نمایش تحسین برانگیز تیم ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی موجب شد تا همه شانس بیشتری برای این تیم برابر میزان قائل باشند.