بازنگری در قانون جامع ورزش کشور وزیر ورزش و جوانان از تببین و بازنگری قانون جامع ورزش کشور خبر داد. محمود گودرزی گفت: با توجه به رشد جمعیت و تنوع سلیقه‌ها و نیازهای جامعه قانون ورزشی جوابگو نبوده و بهتر است دوباره بازنگری و تدوین شود. کار تدوینی قانون در مراحل پایانی خود قرار دارد.


ملی پوشان فولاد، تراکتور و نفت به آفریقا رفتند
پنج ملی‌پوش تیم‌های فولاد، تراکتورسازی و نفت دیروز تهران را به مقصد دبی ترک کردند تا از آنجا به ژوهانسبورگ، محل اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی بروند. این بازیکنان عبارتند از: سوشا مکانی، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی از فولاد، کریم انصاری‌فرد از تراکتورسازی و علیرضا بیرانوند از نفت تهران.

مهاجم استقلال ممنوع الخروج شد
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج
شد. آرش برهانی که به همراه تیم استقلال از کشور عربستان به تهران بازگشته است، به دلیلی بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شده است.

تکذیب خداحافظی نوری از تیم ملی
محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خداحافظی من از تیم ملی دروغ محض است. نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است؛ ولی هر زمان کادر تیم ملی اراده کنند با افتخار مثل یک سرباز در خدمت آن خواهم بود.

روسیه با ترکیبی از قهرمانان المپیک به ایران می‌آید
رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۴ روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با قهرمانان المپیک در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی تهران حاضر خواهد شد.

لیگ سیزدهم؛ کم‌گل‌ترین فصل تاریخ لیگ برتر
لیگ سیزدهم کم‌گل‌ترین فصل تاریخ لیگ برتر در ۱۰ سال اخیر بود.در فصلی که به پایان رسید، در ۲۴۰ بازی ۴۹۳ گل به ثمر رسید و میانگین گل به ثمر رسیده در هر بازی
۰۵/۲ بود. این میانگین نشان می دهد که لیگ سیزدهم کم گل ترین فصل در تاریخ لیگ برتر بوده است. تا قبل از این فصل، اولین دوره لیگ برتر با میانگین گل ۰۹/۲ در هر بازی، کم گل ترین فصل لیگ برتر بود.

سرمربی فولاد اول خردادماه جراحی می‌کند
حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از اتمام مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا اول اردیبهشت زانوی خود را به تیغ جراحان می‌سپارد.