جنگ ستاره‌ها  در نیمه‌ نهایی لیگ برتر بسکتبال
قطار لیگ برتر بسکتبال ایران به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و حالا چهار تیم راه‌یافته به این مرحله باید برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند تا بعد از کسب سه پیروزی از پنج مسابقه دو تیم فینالیست معرفی شوند.

در یک طرف میدان ذوب‌آهن و پتروشیمی هستند و در طرف دیگر نیز مهرام و دانشگاه‌آزاد قرار دارند که برای رسیدن به فینال رقابت می‌کنند.
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از امروز با دو دیدار در تهران و ماهشهر برگزار می‌شود که در دربی پایتخت دانشگاه‌آزاد به مصاف مهرام می‌رود. این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در مرحله نخست لیگ دوباره برابر هم صف‌آرایی کردند که سهم هرکدام یک برد بود؛ اما شرایط کنونی مهرام و دانشگاه همانند ابتدای فصل نیست. از طرف دیگر نیز پتروشیمی با شرایطی تغییر کرده نسبت به مرحله پلی‌آف راهی نیمه‌نهایی شده و باید با ذوب‌آهنی رقابت کند که با همان ترکیب ابتدایی خود تا این مرحله پیش‌رفته است. پتروشیمی و ذوب‌آهن با پیروزی در دربی شهر خود به جمع چهار تیم نخست این فصل رسیده‌اند و دو تیم تهرانی باید در نیمه‌نهایی دربی را برگزار کنند. مسابقات این مرحله از لیگ به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود هر تیمی که جمع بردهایش را زودتر به سه برساند، راهی فینال خواهد شد.