ترک مراسم عروسی به خاطر فوتبال احمد هنرمند بازیکن تیم آزادی گیاهدان قشم، به‌دلیل حساسیت بازی تیمش، قسمتی از مراسم جشن عروسی‌اش را کنسل و ساعاتی بازی را به عروسی ترجیح داد و یک بازی به یاد ماندنی را برای خودش و تیمش رقم زد. به گزارش خبرگزاری فارس، این در حالی بود که مراسم عروسی هنرمند، با بازی حساس تیمش با شاهین قشم مصادف شد که حضور وی که سبب برد تیمش نیز شد، روزی به یاد ماندنی برای فوتبال دوستان قشم به ویژه باشگاه آزادی گیاهدان رقم زد.


دعوت حاج صفی و شریفی به اردوی تیم ملی
پس از خط خوردن ۶ بازیکن سپاهان از حضور در تیم ملی فوتبال، کارلوس کی‌روش مجددا احسان حاج صفی و مهدی شریفی، دو بازیکن این تیم را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد.

مهدوی‌کیا به کودکان کتاب‌های سلامتی هدیه داد
مهدی مهدوی کیا سفیر سلامت به مناسبت هفته سلامت به کودکان، کتاب‌هایی با موضوعات سلامت و بهداشت اهدا کرد.

آغاز بازرسی نمایندگان AFC از امکانات
فوتبال ایران
بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید و بررسی امکانات شهرهای معرفی شده ایران برای کسب میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امروز وارد ایران می‌شوند.

حمایت فرگوسن از گیگز و کادرفنی‌اش
سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین و پرافتخار منچستریونایتد در حمایت از رایان گیگز، مربی موقت شیاطین سرخ گفت: به نظرم گیگز تنها کسی بود که می‌توانست در این شرایط هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد.

هند قهرمان مسابقات فیوچرز کیش شد
در ادامه مسابقات تنیس فیوچرز کیش و در بخش دونفره، تیم روناک - آکاش از هند موفق شدند با نتیجه (۹-۱۱، ۱-۶ و ۶-۲) از سد تیم مارتین وایسه - جروم اینزریلو از فرانسه عبور کند و عنوان قهرمانی مسابقات را در بخش دونفره به‌دست آورد.

مهاجم فولاد دیدارهای لیگ قهرمانان را از دست داد
آرش افشین مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نیست.

اعلام برنامه والیبال باشگاه‌های جهان
برنامه مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان اعلام شد که بر این اساس متین ایران با قهرمانان برزیل و روسیه هم‌گروه شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از ۱۵ اردیبهشت به میزبانی برزیل آغاز می‌شود.
متین ایران در دور مقدماتی با تیم‌های سادا کروز(برزیل)، گواینبو(پورتوریکو) و بلگراد (روسیه) هم‌گروه است. گروهی که با حضور ۲ نماینده قدرتمند از برزیل و روسیه کار دشواری را پیش روی والیبالیست‌های متین قرار می‌دهد.