سقوط نوشاد عالمیان به رده ۸۴ دنیا رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی پینگ پنگ (ماه می‌۲۰۱۴) اعلام شد و نوشاد عالمیان با توجه به نتایج ضعیفی که مقابل حریف اسلواکی در مسابقات جهانی ژاپن به دست آورد، سقوط ۲۸ پله‌ای را در رده‌بندی جهانی تجربه کرد و به رده ۸۴ دنیا رسید.

فروش مشعل بازی‌های المپیک ۱۹۵۶ در یک مزایده

مشعل بازی‌های اسب‌سواری المپیک ۱۹۵۶ استکهلم در یک مزایده به قیمت ۴۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار فروخته شد و فروشنده این مشعل نیز ۱۵ درصد پورسانت دریافت کرد. این مشعل دومین مشعل گرانقیمت تاریخ المپیک شد.قیمت تخمینی این مشعل ۱۷۵ هزار دلار بود اما بیش از دو برابر این قیمت فروخته شد.

بازیکن عراقی از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد

جاسم کرار، ها‌فبک جنجال عراقی از علاقه خود برای بازگشت به فوتبال ایران خبر داد. او مدعی است از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

باخت تلخ شاگردان قطبی

هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال باشگاهی ژاپن دیروز آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم شیمیزو اسپالس که هدایت آن را افشین قطبی به عهده دارد در زمین تیم آلبیرکس نیگاتا با حساب ۲ بر یک شکست خورد.شیمیزو که در دو دیدار گذشته خود هم باخته بود با این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاد.

یواخیم‌لو جمعه مسافران برزیل را مشخص می‌کند

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان نفرات مورد نظرش را برای حضور در تمرینات آماده‌سازی قبل از جام‌جهانی روزجمعه اعلام می‌کند.

صعود به المپیک سخت اما شدنی است

وینگادا سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران گفت: راه صعود به المپیک برای ایران سخت اما قابل دسترس است.

خرید نیمار مسبب دردسرهای بارسلونا است

یک مقام ارشد باشگاه بارسلونا اعتراف کرد خرید بی‌موقع ستاره برزیلی پیشین تیم سانتوس به مشکلات مالی کاتالان‌ها در فصل جاری دامن زده است.

نیجریه را شکست دهیم ۸۰ درصد صعود می‌کنیم

تیموریان هافبک تیم ملی کشورمان گفت: هر تیمی در جام‌جهانی بازی اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۸۰ درصد به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کند.

حمله بازیکن دورتموند به یک شهروند آلمانی با ساندویچ

پلیس آلمان اعلام کرد کوین گروسکروتز، هافبک هجومی آلمانی تیم بورسیا دورتموند در شهر کلن با یک شهروند درگیر شده و با ساندویچ کباب ترکی او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

شکایت همسایه‌ها از فوتبالیست معروف

یکی از بازیکنان معروف فوتبال‌مان که در حال حاضر هم ساکن اصفهان است، گویا در آپارتمانش از چندین پرنده نگهداری می‌کند. سر و صدای زیاد این پرندگان باعث شده تا همسایه‌های این بازیکن شاکی شوند و به او تذکر بدهند.

به گزارش خبر لایو؛ اما از آنجایی که وی علاقه خاصی به پرندگانش دارد، هیچ توجهی به اعتراض همسایه‌هایش نکرده و ظاهرا در نهایت هم کار به شکایت کشیده و منجر به این شده تا این آقای بازیکن پایش به دادگستری باز شود.

تصاویر برچسبی بازیکنان تیم ملی

یک کمپانی ایتالیایی که به طور رسمی با فیفا در جام‌جهانی ۲۰۱۴ همکاری می‌کند تصاویر برچسبی را از تیم ملی فوتبال ایران چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمپانی ایتالیایی «پانینی» که در المپیک ۲۰۱۲ لندن به درخواست مسوولان برگزاری این مسابقات چاپ کلکسیون برچسب‌های رسمی این مسابقات را بر عهده داشت در رقابت‌های جام جهانی هم این وظیفه را بر عهده دارد و به طور رسمی با فیفا در انتشار تصاویر برچسبی بازیکنان حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم همکاری خواهد کرد. کمپانی پانینی در زمینه انتشار کتاب و مجله هم فعالیت می‌کند.

شانس لیورپول کم شد

با تساوی لیورپول مقابل کریستال‌پالاس شانس شاگردان برندان راجرز برای قهرمانی در لیگ جزیره کم شد.

در آخرین دیدار از هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب تیم فوتبال کریستال‌پالاس در ورزشگاه سلهرست‌پارک پذیرای لیورپول بود. بندرنشینان که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به برد در این دیدار نیاز داشتند با نتیجه تساوی ۳-۳ متوقف شدند تا امیدشان برای قهرمانی کمتر از قبل شود.