ممنوعیت پخش مسابقات ورزشی در برج میلاد

در پی ممنوع شدن پخش مسابقات فوتبال در سینماها به صورت مختلط، پخش هر نوع مسابقه ورزشی حتی به شرط تفکیک جنسیتی نیز در برج میلاد ممنوع شد.

مدافع تیم ملی والیبال مصدوم شد

عادل غلامی، مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران در اردوی صربستان از ناحیه عضله همسترینگ پای چپ خود دچار مصدومیت شد.

تمرینات سخت کی روش

آندو تیموریان گفت:کارلوس کی روش تمرینات سخت و پرفشاری را برای فوتبالیست های ایرانی در اردوی اتریش در نظر گرفته است تا بتواند آمادگی آنها را قبل از جام جهانی به حد اکثر برساند.

امیدوارم قرارداد کی‌روش تمدید شود

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد کارلوس کی‌روش با تمدید قراردادش، بعد از جام جهانی هم هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرد.

نخستین همایش استعدادیابی رشته‌های آبی

داوود سلیانچی رئیس انجمن جت اسکی فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: نخستین همایش استعدادیابی برای شناخت چهره‌های مستعد در رشته‌های آبی و دریایی طی روزهای ۲۴ تا ۳۰ خرداد ماه ۹۳ در شهرستان نور استان مازندران برگزار می‌شود.

مدعیان دوبنده تیم ملی تست دوپینگ خواهند داد

طبق اعلام فدراسیون کشتی در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان تست دوپینگ به عمل می‌آید.

تیم والیبال نشسته ایران با آمریکا همگروه شد

تیم ایران در رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان که در لهستان برگزار می‌شود حریفان خود را شناخت. در گروه B نیز تیم ایران، عراق، مصر و آمریکا حضور دارند که تیم ایران بر اساس رنکینگ سال ۲۰۱۴، به عنوان سرگروه شناخته شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال به دیدار رحیمی رفت

پس از انتصاب بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، علیرضا رحیمی سریعا برای تبریک به مدیرعامل آبی‌ها به باشگاه استقلال رفت و در جلسه‌ای با او شرکت کرد افشارزاده نیزکه قصد داشت این کار را برای قرمزپوشان تلافی کند به باشگاه پرسپولیس رفت و با علیرضا رحیمی مدیرعامل قرمزپوشان دیدار کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از هدایتی تجلیل کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز در مراسمی در شهر هوشی‌مینه ویتنام از افرادی که در کارهای خیریه و فعالیت‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند تقدیر به عمل آورد. در این مراسم حسین هدایتی از کشورمان حضور داشت و از سوی AFC مورد تقدیر قرار گرفت.

حضور زلاتکو کرانچار در ورزشگاه ویمبلی

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم سپاهان برای تماشای دیدار فینال لیگ دسته اول انگلیس بین کوئینز پارک‌رنجرز و داربی‌کانتی به لندن سفر کرده چراکه نیکو کرانچار، پسر زلاتکو به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیم کوئینز پارک‌رنجرز بازی می‌کند.

تظاهرات آرام مردم برزیل علیه صرف هزینه‌های گزاف

مردم شهر سائوپائولو با حضوری آرام اما گسترده در خیابان‌ها علیه نداشتن سرپناه، هزینه‌های گزاف جام‌جهانی و فیفا تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که تا شروع جام‌جهانی تنها ۱۹ روز باقی مانده، روزگذشته مردم فوتبال‌دوست شهر سائوپائولو به خیابان‌ها آمده و فریاد اعتراض خود را در محیطی آرام آشکار ساختند.

برای این منظور هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند و به نداشتن مسکن، هزینه‌های سنگینی که میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۴ بر برزیل وارد کرده و نیز سیاست‌های فیفا اعتراض کردند. طبق گزارش پلیس، شمار تظاهرات‌کنندگان بالغ بر ۱۵ هزار نفر بوده است.