داور بازی ایران و نیجریه مشخص شد فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، داور بازی ایران و نیجریه را مشخص کرد.بر اساس اعلام فیفا «میلوراد مازیچ» از صربستان دیدار تیم‌‌های ملی ایران و نیجریه را قضاوت خواهد کرد.

رکورد میزان تماشاگردر شبکه ZDFآلمان شکست

شبکه تلویزیونی ZDF آلمان در جریان بازی افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات جام ‌جهانی فوتبال که بین دو تیم برزیل و کرواسی برگزار شد، توانست رکورد میزان تماشاگر خود را در طول سال گذشته بشکند. بر اساس اعلام مدیران این شبکه حدود ۱۵/۸۷ میلیون تماشاگر بازی افتتاحیه جام ‌جهانی را از شبکه زد دی اف به نظاره نشستند.

فروش ۵۰ بلیت تقلبی در بازی افتتاحیه

تری وایل مدیر بازاریابی فیفا اعلام کرد: در بازی افتتاحیه جام ‌جهانی ۲۰۱۴ که بامداد جمعه بین دو تیم برزیل و کرواسی برگزار شد، حدود ۵۰ بلیت تقلبی به فروش رفته است.

انصراف «گلزار» از همراهی با پروژه «یار دوازدهم»

محمدرضا گلزار از همراهی با پروژه «یار دوازدهم» انصراف داد. این بازیگر گفت: قرار بود همراه با پروژه «یار دوازدهم» به برزیل بروم؛ اما به دلایلی نمی‌توانم این گروه را همراهی کنم و از سفر به برزیل انصراف دادم.

ایران توانایی صعود را دارد

کرانچار، سرمربی تیم سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه تیم ملی کشورمان توانایی صعود به دور دوم جام ‌جهانی را دارد، گفت:اگر بازیکنان ایران هوشمندانه و زیرکانه بازی کنند، می‌‌توانند به مرحله دوم مسابقات جام ‌جهانی راه یابند.

پیامک مرکل به کلینزمن

آنگلا مرکل، عالی‌ترین مقام سیاسی آلمان‌ها که خود از طرفداران فوتبال است به کلینزمن که هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده دارد، از طریق پیامک شرایط تیم رقیب کشورش در جام ‌جهانی ۲۰۱۴ را جویا شد.

دفاع رئیس کمیته داوران فیفا از داور ژاپنی

رئیس کمیته داوران فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از تصمیم داور ژاپنی دیدار افتتاحیه جام ‌جهانی ۲۰۱۴ برای اعلام پنالتی به نفع برزیل دفاع کرد.

ایران دروازه‌بان باتجربه ندارد

کیکر، معتبرترین نشریه فوتبال آلمان نوشت: کارلوس کی‌روش نمی‌تواند براساس تجربه «گلر» انتخاب کند و برای حضور در اولین بازی تکلیف دروازه‌بانی تیم ملی ایران مبهم است.

تقریبا آماده رویارویی با ایران هستیم

استفن کشی سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه می‌گوید: بازیکنان این تیم برای رویارویی با ایران تقریبا به مرز آمادگی رسیده‌اند.