تحلیل بازیکنان - ۳۱ خرداد ۹۳

اشکان دژاگه امیدوارم در بازی مقابل آرژانتین عملکرد بهتری داشته باشم. اما برای بازی با آرژانتین همه به‌خوبی از تیم آرژانتین شناخت دارند و می‌دانند که چه تیمی است. ما نیز بدون فشار به بازی می‌رویم و سعی می‌کنیم با جنگندگی بالا به یک امتیاز خوب برسیم. شاید در این دیدار یک سورپرایز داشته باشیم.

رضا قوچان‌نژاد

ما باید از بازی با آرژانتین لذت ببریم و دستورات سرمربی را در زمین پیاده کنیم. دلیلی برای باختن نداریم. آرژانتین یکی از شانس‌های اصلی کسب قهرمانی است و این نمی‌تواند در مورد ایران گفته شود، به همین خاطر همه فشارها روی دوش بازیکنان این تیم است و ما باید مثل بازی با نیجریه انعطاف خود را نشان دهیم. اینجا جام‌جهانی است و به هیچ‌وجه نمی‌توان مسائل و اتفاقات را حدس زد. در حال حاضر، مهم‌ترین بازی ما برای دیدار برابر آژانتین است. باید نتیجه خوبی به دست بیاوریم و بعد از آن می‌توانیم درباره صعود هم صحبت کنیم.

سید جلال حسینی

آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های دنیا است که با فوق ستاره‌هایش در جام‌جهانی حضور دارد و مدعی قهرمانی است. ما نیز با تمرکز تیمی که داریم تلاش می‌کنیم تا طبق خواسته کی روش و کادر فنی در زمین بازی کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم. از تمامی هوادارانی که ما را چه در اتریش و چه در برزیل حمایت کرده و می‌کنند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با انجام بازی‌های مطلوب نماینده خوبی برای ایران باشیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی خواهیم کرد.

مهرداد پولادی

بازی با آرژانتین از دیدار با نیجریه سخت‌تر است و خیلی باید مواظب باشیم چون کوچک‌ترین اشتباه مقابل این تیم بزرگ و بازیکنان فوق‌العاده‌اش به ما ضرر می‌زند و سرنوشت بازی را عوض می‌کند. اگر مقابل آرژانتین اشتباه نکنیم می‌توانیم موفق باشیم و بازی خوبمان مقابل نیجریه را تکرار کنیم.