فغانی داور چهارم فرانسه و نیجریه علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران در بازی فرانسه و نیجریه به عنوان داور چهارم انجام وظیفه خواهد کرد. «بواتنگ» برای غنا بازی نخواهد کرد

«کوین پرینس بواتنگ» مهاجم تیم ملی فوتبال غنا پس از اینکه از رقابت‌های جام جهانی اخراج شد، دیگر هرگز برای تیم ملی غنا بازی نخواهد کرد.

کنده شدن بخشی از گوش یک هوادار

در جریان تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و اروگوئه، یک فرد مهاجم بخشی از گوش هوادار انگلیس را کند.

نیمار هم پس از پیروزی برزیل گریست

نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیروزی یارانش مقابل شیلی گریست. ستاره بارسا آنقدر احساسی شده بود که بازیکنان و کادرفنی برزیل و در راس آنها اسکولاری ملقب به فیل بزرگ به نیمار دلداری دادند.

دعوای فیزیکی برزیل و شیلی در رختکن

دربین دو نیمه بازی برزیل و شیلی که بازیکنان دو تیم خواستند به رختکن بروند، «فرد» بازیکن خط حمله برزیل به سمت «گری مدل» بازیکن شیلی رفت و با وی درگیر شد. بعد هم گفته شد در رختکن رودریگو پایوا، مدیر بخش رسانه‌ای برزیل وارد این دعوا شده و به شدت با بازیکن شیلیایی برخورد فیزیکی کرده است.

امیدوار به قهرمانی برزیل

ژولیوس سزار دروازه‌بان تیم ملی برزیل گفت: کار ما هنوز تمام نشده است. سه بازی دیگر در پیش داریم. قاطعانه می‌گویم که ما برای برد در این سه بازی به میدان می‌رویم تا قهرمانی را به مردم هدیه دهیم.

مازیچ بدترین داور مرحله گروهی جام بیستم

بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته مازیچ داور صربستانی دیدار تیم ملی کشورمان مقابل آلبی‌سلسته در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ بدترین داور این دور از مسابقات شناخته شد.

تظاهرات معترضان برزیلی به خشونت کشیده شد

تظاهرکنندگان هنگام برگزاری بازی‌ تیم‌های ملی کلمبیا و اروگوئه در محوطه خارجی ورزشگاه «ماراکانا» تجمع کرده بودند و پلیس برای متفرق کردن آنها به استفاده از گاز اشک‌آور متوسل شد.