دایی  از استقلال بازیکن نمی‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه علی دایی و حمید استیلی اختلافی با همدیگر نداشتند، گفت: استیلی باید کار فنی انجام بدهد و برای همین کار خوبی کرد از پرسپولیس رفت! محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درباره جدایی حمید استیلی از هیات مدیره پرسپولیس و حضورش در تیم راه‌آهن به عنوان سرمربی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: استیلی کار خوبی کرد. او توانایی‌های فنی زیادی دارد و باید به عنوان سرمربی کار کند.

وی در خصوص اختلافات علی دایی و حمید استیلی گفت: به هیچ عنوان اختلافی در کار نبود. از روزی که هیات مدیره انتخاب شده بود، همه کارشان را انجام می‌دادند. شرح وظایف دایی و استیلی با هم فرق داشت و این‌طور نبود با هم اختلافی داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات، تاکید کرد: بازیکنان ملی‌پوش هنوز بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را نگرفته‌اند. آنها دنبال این هستند که اول تسویه حساب کنند و بعد برای فصل قبل پای میز مذاکره بنشینند. همه آنها پرسپولیس را دوست دارند و صحبتی برای رفتن ندارند. پنجعلی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت محمدرضا خلعتبری و مذاکره باشگاه سپاهان با این بازیکن هم تصریح کرد: ابهامات قرارداد فصل گذشته خلعتبری و مطالباتش باعث شده تا مذاکره با این بازیکن عقب بیفتد. اینکه سپاهان و سایر تیم‌ها با بازیکنان پرسپولیس مذاکره می‌کنند، طبیعی است. هر باشگاهی آرزوی به خدمت گرفتن بازیکنان پرسپولیس را دارد، ولی خود بازیکنان به صراحت می‌گویند، می‌خواهند در پرسپولیس بمانند.