سه ایرانی در فهرست منتخب قاره آسیا

سایت بلیچر ریپورت در گزارشی، تیم منتخب قاره آسیا در جام جهانی را مشخص کرده که نام سه بازیکن تیم ملی در آن دیده می‌شود. امیرحسین صادقی اولین بازیکن تیم ملی است که در تیم منتخب قاره آسیا قرار گرفته است. بلیچر ریپورت در مورد صادقی نوشته: در حالی که به نظر می‌رسید جلال حسینی، چهره اصلی خط دفاعی در جام جهانی باشد این امیرحسین صادقی بود که با بازی‌های خوبش توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد. مهرداد پولادی هم که در جام جهانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت دیگر نماینده تیم ملی در این فهرست است. از دید بلیچر رپیورت، پولادی بعد از آندو، بیشترین میزان شرکت در کارهای دفاعی را داشته و بازیکن ویژه تیم ملی در برزیل بود. با اینکه بازیکنان روبه‌رویی او در دیدار با تیم‌های نیجریه و آرژانتین، بازیکنان بزرگی بودند، پولادی تقریبا در برابر تمام حملات امانوئل امنیکه و پابلو زابالتا ایستادگی کرد.

نام آندرانیک تیموریان هم در تیم منتخب قاره آسیا دیده می‌شود. این سایت در مورد آندو نوشته که هافبک سابق بولتون از تمام تجربیاتش برای ارائه یک نمایش احترام‌برانگیز در جام جهانی استفاده کرد.

او مهره کلیدی در تیم ملی به خاطر کمکش به مدافعان تیم محسوب می‌شود و آندو یکی از دلایلی بود که تیم ملی در بازی مقابل نیجریه و آرژانتین تنها یک گل دریافت کرد هر چند که او و مدافعان تیم ملی نتوانستند جلوی بوسنی به خوبی مقاومت کنند. آندو یکی از دلایل اصلی موفقیت نسبی ایران در جام جهانی بود.