با توجه به پایان فصل نقل‌وانتقلات لیگ برتر مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ از کلیه باشگاه‌های حاضر در این مسابقات خواست، فهرست قراردادهای فصل جدید خود را منتشر کنند. مهدی تاج ضمن اعلام این خبر با لحنی تهدیدآمیز به آنها هشدار می‌دهد که: «‌باشگاه‌های لیگ برتری تا پایان هفته جاری فرصت دارند فهرست قراردادهای‌شان با مربیان و بازیکنان را برای اعلام عمومی منتشر کنند و اگر باشگاه‌ها چنین کاری را انجام ندهند سازمان لیگ در سایت رسمی خود اقدام به انتشار قراردادهای آنها خواهد کرد.»

وی درباره شفاف‌سازی قراردادها اظهار کرد: «یکی از موضوعاتی که در ورزش مطرح بوده فساد در فوتبال است و بارها اعلام شده که فساد در فوتبال وجود دارد، ما هم تلاش کردیم با شفاف‌سازی جلوی این فسادها را بگیریم. اساس و معیار ما در قراردادها آن چیزی است که در باشگاه‌ها منعقد شده و معاملات در باشگاه‌ها باید با پول رایج کشور باشد نه دلار، ویلا، خودرو و خانه.»

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه اگر مدیری نخواهد شفاف‌سازی کند، با وی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: همه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش جلسه داشتند و این موضوعات مطرح شده، نمی‌دانم چرا زمانی که لیگ شروع می‌شود اما و اگر می‌کنند.

تاج در ادامه با بیان اینکه هدف از شفاف‌سازی، تضعیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست، خاطرنشان کرد: آن چیزی که مهم است اینکه در اصل آیین‌نامه شفاف‌سازی وجود دارد، وزیر صنعت هم به تیم‌های صنعتی گفته این کار را انجام دهند.

‌ مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از حجم گسترده فعالیت‌های این سازمان می‌گوید: سازمان لیگ ۵ هزار و ۷۰۰ مسابقه از لیگ برتر تا لیگ‌های درجه یک و دو در تمام کشور برگزار کرده و فینال‌ها نیز به لحاظ استاندارد و مطابق با آیین‌نامه سازمان لیگ برگزار شده است.