حضور محمد عباس‌زاده در رختکن، آن هم بلافاصله پس از تعویض و صورتی که دوربین‌ها آن را ناراحت نشان می‌دادند به سوژه جدیدی برای سرخ‌ها بدل شد، اما صحبت‌های مهاجم مازنی پرسپولیس با خبرنگار بانک ورزش در این خصوص ابهامات زیادی را برطرف کرد. او حد و اندازه خود را می‌داند و اطمینان می‌دهد اهل قهر کردن و اعتراض نیست. ماجرای قهر تو پس از تعویض چه بود؟

کدام قهر؟! کی گفته من قهر کردم و به این خاطر به رختکن رفتم؟ موقع خروج از زمین ناراحت بودم، اما این به‌خاطر تعویض شدنم نبود. به‌خاطر پنالتی که خراب کردم، خیلی خیلی ناراحت بودم.

پس چرا به جای نیمکت پس از تعویض رفتی رختکن؟

بین دونیمه حالم بد شده بود. دکتر تیم درجریان است و این موضوع را تایید می‌کند. گفت برو بازی کن. اگر حالت بد شد برایت یک قرص می‌آورم که خوب شوی.

اما خیلی‌ها اعتقاد داشتند که ناراحتی تو به‌خاطر تعویض بود و به حالت قهر به رختکن رفتی؟

من افتخار می‌کنم که پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن می‌کنم. من در این حد و اندازه‌ها نیستم که برای پرسپولیس قهر کنم. گفتم که ناراحتی‌ام به‌خاطر پنالتی بود که از دست دادم، وگرنه من آدمی نیستم که در فوتبالم از این اخلاق‌ها داشته باشم.

گزارشگر بازی هم به این مساله پرداخت.

نمی دانم در مورد این آقای گزارشگر چه بگویم! فقط به‌خدا واگذارش می‌کنم تا خود خدا جوابش را بدهد.

البته هواداران هم از این حرکت تو حسابی ناراحت بودند.

سال قبل بچه خواهرزاده‌ام فوت کرد.اما من به‌خاطر پرسپولیس ماندم و بازی کردم و گل زدم. اتفاق قبل بازی راه‌آهن افتاده بود. اما من ۱۰ روز بعد از آن توانستم به شمال بروم.حالا حق من نیست که فحش بشنوم. آن هم از طرف تعداد انگشت شماری از تماشاگران.

واقعا فحش خوردی؟

بله، وقتی روی نیمکت بودم،زمانی که پنالتی شد و پیام پشت توپ ایستاد،از پشت نیمکت حرف‌های زشت و زننده‌ای علیه من سر دادند. در این مدتی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم، هر زمان که به صلاحدید مربیان به میدان رفته‌ام، با تمام وجود سعی کرده‌ام در خدمت تیم باشم.تا جایی که توانسته‌ام سعی کرده‌ام اسباب خوشحالی و رضایت هواداران را جلب کنم.

شاید آن عده بابت پنالتی از تو ناراحت شده بودند؟

آقایانی که از من ناراحت بودند و فحاشی کردند، فراموش کرده‌اند همیشه با افتخار و تحت هر شرایطی در خدمت تیم بودم؟ یک مورد آن را گفتم. خودم بیشتر از همه بعد پنالتی ناراحت بودم. اما خب بعد ۷،۸ پنالتی این اتفاق افتاد. فصل قبل در شرایطی که سخت بود و کسی ریسک نمی‌کرد پنالتی بزند، من این کار را کردم و به لطف خدا همه پنالتی‌هایم هم گل شد. بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند. مسی و رونالدو هم پنالتی خراب کرده‌اند. من که محمد عباس‌زاده‌ام.