هواداران تیم ملی فوتبال ایران حدود ۲۵ هزار بلیت بازی با قطر در مسابقات جام ملت‌ها را خریده‌اند و با این شرایط به نظر می‌رسد در این بازی نیز همانند بازی گذشته که مقابل بحرین برگزار شد هواداران، تیم ملی را به شکل مناسبی تشویق کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه استرالیای سیدنی به مصاف قطر خواهد رفت.

اولتیماتوم کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران به مسوولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده که هر چه زودتر پولش را پرداخت کنند. به گزارش کاپ، وی که در ماه‌های اخیر حقوقش را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت نکرده است با انتقاد از تحریم‌ها علیه ایران خواستار دریافت حقوقش شده که قرار است از سوی فیفا به حسابش واریز شود.کی‌روش دیگر از قول‌هایی که داده شده، خسته شده و به کفاشیان قبل از سفر به تهران اعلام کرده که حتی اگر فیفا هم پول او را پرداخت نکند، فدراسیون باید تا پایان جام ملت‌ها حقوقش را بدهد.

تست دوپینگ از ملی‌پوشان ایران

پرهام خانلری پزشک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مسعود شجاعی، امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان مصدومیت جدی ندارند و وضعیت آنها نگران‌کننده نیست. به گزارش «ایسنا»، وی در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان ایرانی تست دوپینگ گرفته شده است نیز گفت: «هم در پایان مسابقه و هم در طول تمرینات ماموران آژانس ضددوپینگ می‌توانند از بازیکنان تست دوپینگ بگیرند. از بازیکنان ایرانی هم این تست گرفته شده است.»

تمجید مرادی از عملکرد فغانی

علیرضا فغانی داور دیدار کره جنوبی با کویت بود که به نظر کارشناسان داوری، قضاوت خوبی را ارائه کرد.مسعود مرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص قضاوت علیرضا فغانی گفت: «این دومین قضاوت تیم داوری ایران در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بود. عملکرد فغانی در این دیدار بسیار خوب بود و با اعتماد به نفس بسیار بالایی قضاوت کرد. یکی از فاکتورهای بسیار خوب او این بود که فوق‌العاده از لحاظ بدنی آماده بود و در تمامی صحنه‌ها تا دقایق پایانی بازی نزدیک به صحنه بود. بدون شک او شانس حضور در مراحل بعدی را خواهد داشت و می‌تواند قضاوت داشته باشد.»