فدراسیون فوتبال ایران قصد داشت در حین برگزاری اردوی تیم ملی در سوئد علاوه بر بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور دیدار دوستانه دیگری را با شیلی برگزار کند اما فدراسیون فوتبال سوئد به دلیل مسائل امنیتی با برگزاری بازی دوم ایران مخالفت کرد. به گزارش کاپ، پس از این اتفاق مسوولان فدراسیون تلاش کردند این مسابقه را در آلمان برگزار کنند اما آلمانی‌ها نیز با درخواست ایران مخالفت کردند. بر این اساس، رایزنی‌های لازم با مسوولان دو کشور امارات و اتریش انجام شده تا بازی ایران برابر شیلی در یکی از این دو کشور برگزار شود. تغییر محل بازی ایران و شیلی

فدراسیون فوتبال ایران قصد داشت در حین برگزاری اردوی تیم ملی در سوئد علاوه بر بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور دیدار دوستانه دیگری را با شیلی برگزار کند اما فدراسیون فوتبال سوئد به دلیل مسائل امنیتی با برگزاری بازی دوم ایران مخالفت کرد. به گزارش کاپ، پس از این اتفاق مسوولان فدراسیون تلاش کردند این مسابقه را در آلمان برگزار کنند اما آلمانی‌ها نیز با درخواست ایران مخالفت کردند. بر این اساس، رایزنی‌های لازم با مسوولان دو کشور امارات و اتریش انجام شده تا بازی ایران برابر شیلی در یکی از این دو کشور برگزار شود.

باشگاه چینی در پی بازیکنان کشورمان

باشگاه‌های فوتبال چین با جذب بازیکنان مطرح اما پا به سن گذاشته درصدد بالا بردن کیفیت لیگ خود هستند. در این میان به نظر می‌رسد چینی‌ها از حضور فوتبالیست‌های ایرانی درلیگ خود استقبال می‌کنند. به گزارش سایت ورزش سه، لیو دان مدیرعامل باشگاه لیفان موتورز چین اعلام کرد: «با راه یافتن تیم‌مان به سوپرلیگ فوتبال چین در تلاش هستیم تا با جذب چند بازیکن ملی‌پوش و باشگاهی از ایران تیم پرقدرتی را برای فصل جدید آماده کنیم. در جریان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به زودی با تعدادی از آنها وارد مذاکره خواهیم شد.» پیش از این رضا شاهرودی سابقه بازی در دالیان چین را داشته است.

کرار و عذرخواهی از کادر فنی!

جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد رفتار ناشایست کرار جاسم در دیدار مقابل سایپا و اخراج او در دقایق پایانی برگزار شد. به گزارش «ایلنا»، این کمیته ضمن تذکر به هافبک عراقی وی را موظف کرد بابت رفتار ناشایست خود از کادر فنی استقلال عذرخواهی کند. این درحالی است که گفته می‌شد کرار با جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد. با این وجود محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با کاپ در این خصوص گفت: «منتظر رسیدن گزارش تخلفات این بازیکن عراقی هستیم. اگر او بیرون از زمین هم تخلفی انجام داده باشد، پرونده‌اش مفتوح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.»

از بچگی استقلالی بودم

بهنام برزای که گفته می‌شد مد نظر مسوولان پرسپولیس بوده است، به استقلال پیوست. او در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، مدعی شده عشقش به این تیم دیرینه است: «در چند سال اخیر پرسپولیسی‌ها به من پیشنهاد دادند و صحبتی از طرف استقلالی‌ها نشده بود؛ اما می‌دانستم روزی امیر قلعه‌نویی به من پیشنهاد خواهد داد تا به این تیم بروم و منتظر بودم این اتفاق بیفتد. وقتی که از استقلال پیشنهاد دریافت کردم به خاطر خواهرم که دو، سه ماه پیش فوت کرده بود به این تیم پیوستم؛ زیرا او یک استقلالی دو آتشه بود. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و به آنها احترام می‌گذارم؛ اما با توجه به مجموعه شرایطی که وجود داشت تصمیم گرفتم به استقلال بروم. من از بچگی استقلالی بودم.»

فعلا فقط بانوان خارجی!

ممنوعیت ورود بانوان به سالن‌های والیبال مشکلاتی را برای این فدراسیون ایجاد کرده که بزرگ‌ترین آن، عدم موافقت با میزبانی کشورمان در بازی‌های جهانی است. در همین رابطه محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با «ایلنا» توضیح می‌دهد: «از این پس فقط بانوان خارجی می‌توانند برای دیدن بازی‌های والیبال به سالن مسابقه بروند. این موضوع برای بازی‌هایی است که ما با کشورهای‌ خارجی داریم و کارمندان سفارت آن کشور که تعدادشان هم اندک است می‌آیند در سالن تا بازی کشورشان را از نزدیک ببینند. ضمن‌اینکه این چیز جدیدی نیست از قبل هم بود. داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون در حال پیگیری ورود بانوان ایرانی به سالن‌ها است و با ارگان‌های مختلف مذاکراتی را انجام داده تا ان‌شاءالله بتوانیم به یک نتیجه مناسب دست یابیم.»