در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا شنبه شب تیم فوتبال یوونتوس در شهر تورین، میلانِ بحران‌زده را با نتیجه ۳ بر یک از پیش‌رو برداشت. با این حال اینزاگی سرمربی روسونری معتقد است تیمش از این بازی اعتماد به نفس گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «صرف‌نظر از نتیجه‌ای که در بازی رقم خورد، عملکردی که در این مسابقه ارائه کردیم به ما اعتماد‌به‌نفس فراوانی می‌دهد. پابه‌پای یوونتوس بازی کردن کار سختی است به‌خصوص با مصدومان زیادی که ما داریم. » در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا شنبه شب تیم فوتبال یوونتوس در شهر تورین، میلانِ بحران‌زده را با نتیجه ۳ بر یک از پیش‌رو برداشت. با این حال اینزاگی سرمربی روسونری معتقد است تیمش از این بازی اعتماد به نفس گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «صرف‌نظر از نتیجه‌ای که در بازی رقم خورد، عملکردی که در این مسابقه ارائه کردیم به ما اعتماد‌به‌نفس فراوانی می‌دهد. پابه‌پای یوونتوس بازی کردن کار سختی است به‌خصوص با مصدومان زیادی که ما داریم. »

کلوپ: یک گام مثبت برداشتیم

دورتموند که فصل بسیار سختی را می‌گذراند، توانست با غلبه بر فرایبورگ به اوضاع خودش در جدول بوندس‌لیگا کمی سروسامان بدهد. به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ گفت: « بعد از سه، چهار ماه الان دیگر زمان تغییر است. با این پیروزی ارزشمندی که به دست آوردیم یک گام مثبت برداشتیم.»

هادل پیشنهاد ژاپن را رد کرد

روزنامه‌های انگلیسی ادعا کردند از طرف ژاپنی‌ها به گلن هادل سرمربی اسبق تیم ملی انگلستان پیشنهاد همکاری در تیم ملی این کشور داده شده، اما این مربی پیشنهاد سامورایی‌ها را رد کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس، هادل با تایید این موضوع که چند روز قبل پیشنهاد تیم آسیایی را دریافت کرده، اعلام کرد که به علت مسائل خانوادگی آن را نپذیرفته است.

۷ امتیاز در انگلستان چیزی نیست

خوزه مورینیو زمزمه‌ها در مورد رسیدن تیمش به‌عنوان قهرمانی را مسخره توصیف کرده است. به گزارش بانک ورزش، وی پس از پیروزی چلسی برابر استون ویلا و توقف منچسترسیتی، در مورد فاصله ۷ امتیازی در صدر جدول گفت: «در کشورهای دیگر این فاصله فوق‌العاده است، اما در انگلستان می‌گویم این فاصله چیزی نیست. هر بازی سخت است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ۷ امتیاز یعنی ۷ امتیاز، اما هنوز ۱۴ بازی دیگر باقی مانده است. شما در مورد ۴۲ امتیاز صحبت می‌کنید.»