گروه ورزش: مجتبی محرمی کاپیتان پیشین و محبوب پرسپولیسی‌ها به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. پزشکان تشخیص داده‌اند که دو رگ اصلی قلب وی گرفته است و قرار است رگ‌های قلب محرمی آنژیو شود. وی در بدو ورود به بیمارستان فشار خون بالایی داشته که همین مساله باعث شد به تشخیص پزشکان در بخش ICU بستری شود. محرمی در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار روزنامه «دنیای اقتصاد» که به عیادتش رفته بود، در مورد آخرین وضعیت خود گفت: «من دوست دارم همیشه سر پا باشم اما متاسفانه فعلا شرایط این‌طور برای من رقم خورده است.» محرمی علت این اتفاق‌ها را بی‌مهری مسوولان نسبت به پیشکسوتان می‌داند: «نه تنها من بلکه تمام کسانی که سال‌ها برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند نباید رها شوند و گوشه خانه بنشینند. این بیماری‌ها در اثر فکر و خیال به وجود می‌آیند و اگر مسوولان بیشتر به فکر پیشکسوت‌ها باشند آنها کمتر دچار این بیماری‌ها می‌شوند.» وی در مورد ادامه روند درمانش می‌گوید: «در هر صورت من منتظر جواب آنژیوگرافی خودم هستم تا نظر پزشکان را در مورد ادامه روند معالجه‌ام بدانم.»

محرمی از کسانی که هنگام بستری شدن به عیادتش آمدند، تشکر می‌کند: «من نمی‌خواستم دوستان متوجه این مشکل من بشوند و نگران شوند، اما چند ساعت پس از بستری شدنم احمدرضا عابدزاده و بهروز رهبری‌فرد آمدند و از من عیادت کردند که بسیار از آنها ممنون و سپاسگزارم.»

در همین حال دکتر احمدی پزشک معالج محرمی در گفت‌وگو با کاپ، در خصوص آخرین وضعیت این پیشکسوت پس از بروز عارضه قلبی‌اش، گفت: «واقعیت این است که چند سال پیش هم مجتبی به‌خاطر این اتفاق به بیمارستان ایرانمهر مراجعه کرد. در آن زمان من از وی خواستم آنژیو کند اما خودش قبول نکرد و گفت مشکل خاصی نیست ولی با این حال دوباره به خاطر همین عارضه به بیمارستان آمد و باید از او آنژیو گرفته شود تا میزان دقیق عارضه‌اش مشخص شود. در هر صورت حال عمومی وی خوب است اما درباره وضعیت کاملش تا جواب آنژیو باید صبر کنیم.»