یان اوربان، سرمربی اوساسونا پس از شکست خانگی مقابل یاگوسترا در مورد کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیمش گفت که او عصبی بازی کرده است. به گزارش «ایسنا»، وی گفت: «در کل این دیدار هیچ ریتم تیمی از ما دیده نشد. خیلی کند بازی می‌کردیم.» اوربان در مورد حضور کریم انصاری‌فرد در زمین و گل نزدن او هم اظهار کرد: «کریم برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت‌سازی کرد اما فکر می‌کنم به خاطر آنکه زیاد در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرد نتوانست چندان موثر باشد. او در بازی‌های زیادی در ترکیب اوساسونا به میدان نمی‌رود و به همین خاطر است که کمی عصبی بازی کرد و نتوانست آن‌طور که باید، ظاهر شود.» انصاری‌فرد عصبی بازی کرد

یان اوربان، سرمربی اوساسونا پس از شکست خانگی مقابل یاگوسترا در مورد کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیمش گفت که او عصبی بازی کرده است. به گزارش «ایسنا»، وی گفت: «در کل این دیدار هیچ ریتم تیمی از ما دیده نشد. خیلی کند بازی می‌کردیم.» اوربان در مورد حضور کریم انصاری‌فرد در زمین و گل نزدن او هم اظهار کرد: «کریم برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت‌سازی کرد اما فکر می‌کنم به خاطر آنکه زیاد در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرد نتوانست چندان موثر باشد. او در بازی‌های زیادی در ترکیب اوساسونا به میدان نمی‌رود و به همین خاطر است که کمی عصبی بازی کرد و نتوانست آن‌طور که باید، ظاهر شود.»

مکاتبه گودرزی با وزیر اقتصاد

محمود گودرزی، وزیر ورزش درباره مالیات مربیان فوتبال به وزیر اقتصاد نامه نوشت. به گزارش کاپ، وی با ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد خواستار اصلاح ضریب مالیاتی سنگین مربیان فوتبال شده است. در بخشی از این نامه آمده است: احتراما؛ همان‌گونه که مستحضرید حرفه مربیگری در کشور به‌رغم عمر کوتاه خود، به دلیل تاثیر عمده در فرهنگ‌سازی و تربیت نسل جوان در زمره مشاغل فرهنگی می‌باشد. حال آنکه در حوزه مالیاتی، اجحاف بزرگی در حق مربیان شده و بالاترین ضریب مالیاتی در میان تمام اصناف کشور، برای فوتبال تعیین شده است.

فرکی: از تیم ملی پیشنهادی ندارم

در چند سال اخیر هر زمان صحبت از سرمربی ایرانی برای تیم ملی شده، نام فرکی در صدر این گزینه‌ها قرار داشته است. وی در گفت‌وگو با «ایسنا» در این خصوص گفت: «تیم ملی هم اکنون سرمربی دارد و دلیلی ندارد که بخواهند در این زمینه با من صحبتی کنند. من هم اکنون به تیم ملی فکر نمی‌کنم و دلیلی ندارد که در این زمینه با من صحبتی شود.»

حدادی: از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا می‌گوید با آمادگی کامل با تیم ملی راهی جام ملت‌ها می‌شوم و بعد از این رقابت‌ها از تیم ملی خداحافظی می‌کنم. به گزارش «ایسنا»، وی در مورد شرایط خودش گفت: «خودم در این فکر هستم که به لیگ آمریکا بروم و امکانش هم وجود دارد اما با توجه به اینکه به مراحل بالاتر لیگ چین رسیده‌ایم کمی حضور در NBA دشوارتر شده است.» حدادی تصمیمش را در مورد خدا‌حافظی از بازی‌های ملی اعلام کرده است. وی در این خصوص گفت: «من امسال سعی کرده‌ام به خوبی تمرین کنم و آماده باشم. سعی می‌کنم این آمادگی را نیز حفظ کنم تا با کمک بچه‌ها بتوانیم به قهرمانی آسیا برسیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم. بعد از جام ملت‌ها نیز از تیم ملی خداحافظی می‌کنم.»

کواچ سه‌شنبه به تهران می‌آید

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای مشاهده مرحله پلی‌آف و نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بامداد سه‌شنبه به تهران سفر می‌کند. به گزارش «ایسنا»، اگر چه پیش از این اعلام شده بود اسلوبودان کواچ برای برگزاری دور جدید اردوهای تیم ملی تا اواخر اسفند ماه در ایران می‌ماند، اما فعلا مدت زمان اقامت او در تهران مشخص نیست.