رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد. با این وجود هواداران که هنوز شکست سنگین و تحقیرآمیز ۴ بر صفر در داربی مادرید را فراموش نکرده بودند قبل و حین بازی آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید را هو کردند. به گزارش «ایسنا»، آنچلوتی در واکنش به این موضوع گفت: «طبیعی بود که در این دیدار تیمم هو شود. شکست ۴ بر صفر هفته پیش برای همه ما ناراحت‌کننده بود. همه ما می‌دانستیم که برای بازگشت حمایت هواداران، به پیروزی در این دیدار نیاز داریم. اکنون هم باید از هواداران‌مان تشکر کنیم. می‌دانم که وقتی اوضاع تیم خوب نیست، برای هواداران هم سخت است که تیم‌شان را خیلی خوب حمایت کنند اما در رویارویی با لاکرونیا، رئال خیلی خوب بود.»

اتحاد ما در رختکن بی‌نظیراست

ایسکو هافبک تهاجمی رئال مادرید پس از آنکه گل تیمش را در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا به ثمر رساند گفت: «به نظرم تیم اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده بود. بازی عجیب و جدی بود. با هم رو به جلو حرکت کردیم تا به جایگاهی بهتر برسیم. با تلاش و امید می‌توان به موفقیت دست یافت.» به گزارش بانک ورزش، او درباره اینکه این دیدار یک مسابقه عجیب برای تیم بود، گفت: «استرس‌مان به خاطر مسائل ورزشی بود. آنچه مطبوعات می‌نویسند صحت ندارد، رختکن ما اتحاد بی‌نظیری دارد. پس از شکست سعی کردیم غرورمان جریحه‌دار نشود. نیروی‌مان بیشتر از همیشه است.»

زیدان: گواردیولا الهام‌گر بزرگ من است

زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و او را الهام‌گر بزرگ خود دانست. به گزارش «ایسنا»، او گفت: «گواردیولا مربی بسیار بزرگی است. او سهم بسزایی در پیشرفت فوتبال اروپا و رسیدن آن به اوج داشته است. گواردیولا الان در بایرن مونیخ مربیگری می‌کند و توانسته این تیم را هم دستخوش تغییر کند. الان بایرن با فلسفه گواردیولا بازی می‌کند و این نشان می‌دهد که او چه مربی بزرگی است. بدون شک او الهام‌گر بزرگ من است. گواردیولا در بارسلونا بود که توانایی‌های خود را به همگان ثابت کرد. او توانست در چهار سالی که هدایت این تیم را برعهده گرفت چهارده جام به دست آورد. بارسلونا بعد از گواردیولا دیگر نتوانست روزهای خوبی را تجربه کند.»

راجرز: بالوتلی سرانجام به خودش آمد

برندان راجرز سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس بر اهمیت نقش مهاجم ایتالیایی‌اش برای رساندن مرسی‌سایدی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجرز در تمجید از بالوتلی اظهار کرد: «او سرانجام متوجه وضعیتش شده و خودش را پیدا کرده است. ماریو اکنون دارد خوب بازی می‌کند و شروع به تمرینات فراوان و تمرکز روی مسوولیتش در تیم کرده است. در بازی برابر تاتنهام هم او زمانی که به میدان رفت، توانست گل پیروزی ما را به ثمر برساند و عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظر من او در این بازی هم از زمانی که به میدان رفت بازی خوبی انجام داد. او قدرت بدنی بالایی دارد و ضربه ایستگاهی که زد واقعا عالی بود، چون دروازه‌بان حریف را مجبور به اشتباه کرد.»

عجیب‌ترین بازی زلاتان

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم پاریس سن ژرمن عنوان کرد که بازی تیمش مقابل کان، عجیب‌ترین دیداری بوده که در آن حضور داشته است. به گزارش ورزش سه، بازی قهرمان فرانسه در پارک دو‌پرنس با گلزنی زیبای ایبرا همراه بود. البته این بازی که یاران زلاتان با نتیجه ۲ بر صفر پیش بودند را در نهایت با نتیجه مساوی

۲ -۲ عوض کردند. زلاتان در جمع خبرنگاران گفت: «هیچ‌گاه چنین چیزی ندیده بودم. دو امتیاز از دست دادیم ولی واقعا بدشانس بودیم. من گل زودهنگامی زدم ولی اهمیتی ندارد چون نتوانستیم پیروز شویم.»

به خاطر زلاتان به پاریس آمدم

داوید لوییز‌ مدافع میانی سلسائو حضور «زلاتان ایبراهیموویچ» در پاریس را یکی از دلایل انتخاب پاری‌سن‌ژرمن معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، او گفت:‌ «در اصل دو زلاتان وجود دارد. یکی آنچه رسانه‌ها به تصویر می‌کشند و دیگری زلاتان واقعی. او یکی از دلایل محکم من برای انتخاب سن‌ژرمن بود. وقتی چلسی با سن‌ژرمن بازی می‌کرد، او حین بازی به من گفت به وجودم در پاریس نیاز است. پس به من توصیه کرد فصل آینده به فرانسه بیایم. ایبرا یکی از بهترین بازیکنان کنونی جهان است. همچنین یک شخصیت خوب نیز

به شمار می‌رود. البته ژوزه مورینیو، مسوول فنی چلسی او را از زمان اینترمیلان خوب می‌شناسد.»