در شرایطی که رسانه‌ها ازحضور قطعی رضا قوچان‌نژاد در تیم الوکره قطر خبر می‌دهند، محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن در گفت‌وگو با «ایسنا» می‌گوید حضور گوچی در باشگاه قطری قطعی نیست. وی در واکنش به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رضا قوچان‌نژاد اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس نه الان و نه در گذشته هیچ پیشنهادی به رضا قوچان‌نژاد نداده است و البته این بازیکن هم در این مقطع زمانی تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارد. فاضلی درباره احتمال پیوستن قوچان‌نژاد به الوکره قطر نیز گفت: با وجود اینکه برخی رسانه‌های ایرانی و قطری این خبر را اعلام کرده‌اند؛ اما حضور رضا در الوکره هنوز قطعی نشده است و تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال قطر هر اتفاقی می‌تواند برای انتخاب تیم آینده قوچان‌نژاد بیفتد. قوچان‌نژاد - الوکره ،قطعی نیست

در شرایطی که رسانه‌ها ازحضور قطعی رضا قوچان‌نژاد در تیم الوکره قطر خبر می‌دهند، محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن در گفت‌وگو با «ایسنا» می‌گوید حضور گوچی در باشگاه قطری قطعی نیست. وی در واکنش به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رضا قوچان‌نژاد اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس نه الان و نه در گذشته هیچ پیشنهادی به رضا قوچان‌نژاد نداده است و البته این بازیکن هم در این مقطع زمانی تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارد. فاضلی درباره احتمال پیوستن قوچان‌نژاد به الوکره قطر نیز گفت: با وجود اینکه برخی رسانه‌های ایرانی و قطری این خبر را اعلام کرده‌اند؛ اما حضور رضا در الوکره هنوز قطعی نشده است و تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال قطر هر اتفاقی می‌تواند برای انتخاب تیم آینده قوچان‌نژاد بیفتد.

من یکی از ۱۱ بازیکن اول ایران هستم!

بازیکن جنجالی پرسپولیس که دربرنامه نود عملکردش مورد بررسی قرار گرفت، مدعی شده است که یکی از بازیکنان برتر ایران است! مبین میردورقی در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، درخصوص اتفاقات این هفته برنامه ۹۰ گفت: «برنامه ۹۰ با من مصاحبه کرد؛ اما صحبت‌های من کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی شده و بریده بریده پخش می‌شد. از برنامه ۹۰ برای تخریب یک جوان استفاده شد و شاید اگر یک دستگاه دروغ‌سنج در استودیوی این برنامه نصب می‌شد قطعا این قدر بوق می‌زد که می‌ترکید.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بین این همه بازیکن جوان فقط به او و نحوه حضورش در پرسپولیس پرداخته می‌شود نیز گفت: «نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است؛ اما انگار به آقایان فشار آمده که من در پرسپولیس هستم! با قاطعیت می‌گویم اگر ۱۱ فوتبالیست در این مملکت باشد من یکی از آنها هستم! من از ۱۰ سالگی در فوتبال زحمت کشیدم و نمی‌توانند زحمات من را کتمان کنند.»

تغییر محل بازی گسترش و استقلال

با اینکه پیش از این عنوان شده بود دیدار گسترش فولاد و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود اما با درخواست مسوولان گسترش فولاد این مساله در شورای تامین تبریز مورد بررسی دوباره قرار گرفت. به گزارش کاپ، در نهایت دیروز شورای تامین با برگزاری این دیدار در ورزشگاه بنیان دیزل که ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد محسوب می‌شود، موافقت کرد.