فیفا اعلام کرده باشگاه بارسلونا می‌تواند تحت شرایط خاص، بازیکن بخرد، اما نمی‌تواند نام آنها را ثبت کند. به گزارش «ایسنا»، فیفا اعلام کرده این محرومیت به آن معنا نیست که بارسلونا نمی‌تواند به دنبال بازیکنی برود. آنها می‌توانند با هر بازیکنی که بخواهند مذاکره کنند. همچنین این باشگاه می‌تواند تحت شرایطی خاص، بازیکن را به عضویت آبی و اناری‌ها درآورد اما نمی‌تواند نام آن بازیکن را به شکل رسمی به‌عنوان بازیکن بارسلونا به ثبت برساند. فیفا اعلام کرده باشگاه بارسلونا می‌تواند تحت شرایط خاص، بازیکن بخرد، اما نمی‌تواند نام آنها را ثبت کند. به گزارش «ایسنا»، فیفا اعلام کرده این محرومیت به آن معنا نیست که بارسلونا نمی‌تواند به دنبال بازیکنی برود. آنها می‌توانند با هر بازیکنی که بخواهند مذاکره کنند. همچنین این باشگاه می‌تواند تحت شرایطی خاص، بازیکن را به عضویت آبی و اناری‌ها درآورد اما نمی‌تواند نام آن بازیکن را به شکل رسمی به‌عنوان بازیکن بارسلونا به ثبت برساند.

جنجال‌ اظهارنظر نژادپرستانه ساچی

آریگو ساچی اسطوره فوتبال ایتالیا با بیان اینکه تعداد بازیکنان سیاه‌پوست حاضر در فوتبال ایتالیا بیش از اندازه زیاد است، جنجال بزرگی به راه انداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «من قطعا نژادپرست نیستم و سابقه‌ام به‌عنوان یک مربی که فرانک رایکارد را در ترکیب تیمش قرار می‌داد، این موضوع را ثابت می‌کند. با این حال زمانی که تورنمنت جوانان در ایتالیا را نگاه می‌کنم، باید بگویم که تعداد بازیکنان سیاه‌پوست بیش از اندازه زیاد شده است، حتی در رده‌ جوانان، ایتالیا دیگر هویتش را از دست داده است و غرور ندارد. »

میلان دوره دشواری را تجربه می‌کند

اینزاگی سر مربی روسونری پس از تساوی خانگی شاگردانش برابر امپولی عنوان کرد تیم وی در شرایط دشواری قرار دارد. به گزارش خبرگزاری فارس، او گفت: «میلان در حال رشد است، ولی دوره دشواری را سپری می‌کنیم. باید آستین‌های خود را بالا بزنیم و خشمی را که در سن‌سیرو علیه‌مان وجود دارد، به تشویق‌ و هیجان تبدیل کنیم.