مسعود شجاعی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان دیدار برابر سوئد از ناحیه مچ دست چپ دچار آسیب‌دیدگی شد؛ آسیبی که اکنون مشخص شده باعث شکستگی دستش شده است. به گزارش «ایسنا»، این بازیکن پس از بازگشت به قطر و تداوم احساس درد در مچ دستش به توصیه پزشکان باشگاه الشحانیه از دست چپش عکس گرفت و مشخص شد او از این ناحیه دچار شکستگی شده است. اکنون دست شجاعی در آتل است و بنا به توصیه پزشکان باید شش هفته همین شرایط را تحمل کند و با دست شکسته برای الشحانیه به میدان خواهد رفت.

از حضور در سپاهان پشیمان نیستم

فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. به گزارش کاپ، وی درمورد شرایط تیمش دررقابت‌های لیگ اظهار کرد: «همان‌طور که همه می‌دانند قصد کار کردن در این فصل را نداشتم چراکه یک پایم را عمل کرده بودم و می‌خواستم پای دیگرم را عمل کنم اما برخلاف اعتقاداتم عمل کردم و الان هم از حضور در سپاهان پشیمان نیستم. من بیشتر توجهم به مسائل اخلاقی و فرهنگی است و اینکه به هر طریقی بخواهم کار کنم را قبول ندارم.»

پرونده کرار شنبه پیگیری می‌شود

رای نهایی پرونده انضباطی کرار بازیکن استقلال به‌زودی اعلام خواهد شد.به گزارش برنا، محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «رسیدگی به پرونده جاسم کرار روز شنبه در کمیته انضباطی فدراسیون برگزار خواهد شد و رای نهایی در آن جلسه اعلام خواهد شد. کرار فعلا مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و تا مشخص شدن رای کمیته می‌تواند برای استقلال بازی کند.»