خانواده مرحوم ناصر حجازی با ارائه درخواست رسمی که برای وزیر ورزش و جوانان ارسال شد، خواستار اجاره باشگاه استقلال تهران به مدت سه فصل شدند. قبلا افشارزاده مدیرعامل این باشگاه مدعی شده بود که در اواخر سال گذشته و طبق توافقی که با وزارت ورزش و جوانان شده است این باشگاه برای مدت سه سال و با مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به شاهرخ سبک دست عضو هیات‌مدیره باشگاه واگذار شده است. موضوعی که خیلی زود با واکنش مسوولان سازمان خصوصی‌سازی روبه‌رو شد و آنها مدعی شدند حتی اجاره این دو باشگاه نیز باید با اجازه هیات واگذاری انجام شده وهرتصمیمی در این خصوص با وزارت اقتصاد و دارایی هماهنگ شود. به نظر می‌رسد بعد از منتفی شدن واگذاری قطعی سرخابی‌ها به شکل مزایده مشتریان برای اجاره این دو باشگاه استقبال بیشتری نشان داده و پشت در به صف شده‌اند. خبرگزاری مهر دیروز در همین خصوص نوشت: «هرچند در چهار مرحله از فروش سهام باشگاه استقلال، برند این باشگاه تهرانی کم مشتری بود، اما به نظر می‌رسد مشتری بیشتری برای اجاره کردن، نسبت به باشگاه پرسپولیس دارد.

در این رابطه و بعد از شرکتی صنعتی، درخواست مدیر عامل باشگاه دی استرادا و نهایتا ورود یک بانک خصوصی به بحث اجاره باشگاه استقلال، این بار یک مشتری جدی وارد معرکه شده که به نظر می‌رسد از پشتوانه مردمی بالایی هم برخوردار بوده و پر سر و صداتر از همه مشتری‌های قبلی باشد. بر همین اساس خانواده ناصر حجازی با پشتوانه شرکتی با بنیه قوی مالی، نامه‌ای را برای محمود گودرزی وزیر و نصرالله سجادی نماینده وزیر ورزش و جوانان در اداره امور دو باشگاه سرخابی، تنظیم کرده‌اند. در متن نامه خانواده حجازی که به امضای آتیلا رسیده، آمده است: «به پشتوانه شرکتی معتبر و به مدت سه سال خواهان اجاره باشگاه استقلال هستیم.» البته با توجه به سفر آتیلا حجازی به خارج از کشور، سعید رمضانی و امیر رفیعی نماینده مذاکرات مالی و استراتژیک با وزارت ورزش و جوانان در این خصوص هستند.

در همین حال و در ادامه اتفاقات عجیب استقلال دیروز خبر رسید ساختمان باشگاه برای دومین بار پلمب شده است. خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: این اتفاق چندی پیش نیز رخ داده بود و دیروز بار دیگر مشکل کاربری باعث پلمب شدن باشگاه استقلال شد. شهرداری تهران اعتقاد دارد این ساختمان مسکونی است و به جای استفاده مسکونی از آن استفاده اداری می‌شود و به همین دلیل از سوی ماموران شهرداری این ساختمان پلمب شد. به دنبال این اتفاق با پیگیری‌های اعضای هیات‌مدیره باشگاه با مسوولان شهرداری منطقه ۲، یک هفته به باشگاه استقلال فرصت داده شد تا با پرداخت مبلغ ۷۰۰میلیون تومان نسبت به تغییر کاربری این ساختمان اقدام کنند.