بهره برداری رسمی از اولین برج تست آسانسور کشور
مراسم بهره برداری اولین برج تست آسانسور کشور در محل کارخانه شرکت آریان آسانسور مقارن با روز ملی صنعت با حضورمسئولان سازمان صنعت، معدن وتجارت ،استاندارد و مسئولان محلی شهرستان رباط کریم برگزار شد. مدیرعامل شرکت آریان آسانسور در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پیشینه شرکت تاکید کرد: این پروژه با وجود هزینه سنگین طراحی و ساخت با هدف حصول اطمینان از ایمنی و کیفیت محصولات تولیدی این شرکت و همچنین برای اجرای طرح های تحقیقاتی و انجام تست های فنی و کنترل چک لیست های بازرسی استاندارد جهت همه قطعات بکار رفته در آسانسور اجرایی شده است.
آریان آسانسور از بدو تاسیس اساس را بر اجرای طرح های تحقیقاتی همگام با تولید آسانسور با اتکا به دانش روز دنیا و همکاری با شرکت های بزرگ آسانسورساز دنیا گذاشت.
اولین نمونه تولیدی با برد دیجیتال در دانشگاه شیراز مورد بهره برداری و آزمون عملی قرار گرفت و با موفقیت همه آزمون‌ها را پشت سر گذاشت. تبدیل تابلو‌های رله ای به تابلوهای دیجیتالی اولین گام در مسیر تحول آریان آسانسور بود که با توجه به تمرکز این شرکت بر تحقیق و توسعه ( R&D ) همچنان ادامه دارد .
نتیجه این رویکرد جایگزینی بردهای دیجیتال کنترل آسانسور با مدارهای رله‌ای بود که کاهش هزینه تولید، ارتقای ایمنی و بهبود کیفی عملکرد آسانسور را به دنبال داشت.
رویکرد تحقیقاتی این شرکت را در زمره شرکت های دانش بنیان قرار داده است . این شرکت با تمرکز بر تولیدمحصولاتی با کیفیت، امروز برندی معتبر در بازار است .
برج تست احداث شده در آریان آسانسور اولین در نوع خود در کشور و تمامی منطقه است که با هزینه ای سنگین احداث شده و در کنار آزمایشگاه مدرن شرکت می‌تواند به تولید محصولاتی با کیفیت و ایمن منجر شود.