بوستان کوهسنگی با برگزاری مراسم شب‌های قدر در جبل النور میزبان 6 هزار شهروند مشهدی بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 8، جبل النور واقع در پارک بزرگ کوهسنگی در ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان مشهد است و محافل انس با قرآن کریم، در این پارک برگزار می‌گردد.جواد اصغری با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب قدر و حضور 6 هزار نفر در بوستان کوهسنگی عنوان کرد: بوستان کوهسنگی به واسطه قدمت و وسعت و وجود جبل النور در این پارک در بین شهروندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و آنها در مناسبت‌های مختلف به این مکان مراجعه می‌کنند.
اصغری با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر در این پارک گفت:‌ شهروندان در شب قدر ضمن شب زنده داری در این مکان، به تجدید میثاق با شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی می پردازند و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این مراسم با استقبال بی‌نظیر شهروندان برگزار گردید.


کسب مقام اول مسابقات هندبال توسط بانوان منطقه 10
شهردار منطقه ۱۰ از کسب مقام اول مسابقات هندبال توسط تیم بانوان منطقه در رده سنی ۴۱ سال به بالا خبر داد. به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۰، سید حسن حسینی با اشاره به اینکه ۶ تیم از سطح منطقه در مسابقات شهری هندبال بانوان شرکت داشتند، افزود: تیم بانوان منطقه در رده سنی ۳۱ تا ۴۱ سال نیز توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
شهردار منطقه 10 زمان برگزاری رقابت‌های والیبال، فوتسال و بسکتبال محلات بانوان را پس از ماه مبارک رمضان اعلام و اذعان کرد: ثبت‌نام از متقاضیان به منظور شرکت در رشته‌های مذکور ادامه دارد. وی تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 واحد تربیت بدنی واقع در بلوار اندیشه - نبش اندیشه 19 مراجعه کنند.


مسئولیت شهرداری در تامین ایمنی شهروندان
شهردار منطقه 2، با بیان اینکه شهرداری در جهت تامین ایمنی و حفظ حقوق شهروندان مسئول است، خاطرنشان کرد: براساس رای کمیسیون ماده 100 از ابتدای سال جاری تاکنون 14 مورد رای قلع بنا در منطقه صورت گرفته است.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2 مشهد، محمدرضا قلندر با بیان اینکه ساخت‌وسازهای غیر مجاز باعث از بین رفتن حقوق شهروندی می‌شود، گفت: شهرداری منطقه 2 در صورت اطلاع از ساخت‌وساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، طبقه مازاد، پیلوت و... به‌طور قاطع با متخلفان برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی زیبایی بصری شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هنگام خرید یا انجام معامله با دریافت استعلام از شهرداری نسبت به ملک مربوطه اطمینان حاصل نمایند.