تولیدکنندگان، بزرگترین حامی مصرف کنندگان
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران با تبریک روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: از نظر ما تمامی تولیدکنندگان حامی مصرف کنندگان هستند و حیات و بقای خودشان را در گرو ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مصرف کنندگان می دانند. مهندس یدالله صادقی که سابقه خدمتگزاری 3 ساله در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دارد تصریح کرد: تولیدکنندگان ما که در شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی با چنگ و دندان از تولید محافظت کرده اند، واقعا نشان داده اند که بزرگترین حامیان مصرف کننده و مردم هستند.
وی افزود: این تولیدکنندگان اعم از تولیدکنندگانی که امروز لوح و تندیس دریافت می کنند و تولیدکنندگانی که سربازان گمنام اقتصادی هستند و در شرایط بسیار سخت، اجازه ندادند مردم ما با کمبود کالاهای مورد نیاز روبرو شوند براستی شایسته تقدیر و تحسین می باشند.
صادقی در عین حال با ذکر اینکه همه تولیدکنندگان ما برگزیده هستند، یادآور شد: برگزاری این مراسم به مناسبت پاسداشت آنها یک نماد حمایتی از همه تولیدکنندگان عزیز کشور و استان تهران است و در واقع می توان گفت، اینها برگزیده تر از برگزیدگان هستند.
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران در ادامه پیام خود در مورد گزینش و معرفی واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان مراسم امروز که در مسابقه خدمت به مردم و مصرف کنندگان تلاش بیشتری به عمل آورده اند گفت: این تلاش گروه ، یقینا ارج معنوی بالایی نیز دارد و از سویی، آنها سمبل و نمونه ای از طیف گسترده خادمان مصرف کنندگان هستند که براساس ضوابط برگزیده شده اند وصادقانه و خالصانه کمر همت برای خدمتگزاری به مصرف کنندگان بستند.
صادقی، رونق اقتصادی کشور را در همدلی و همراهی دو قشر تولیدکننده و مصرف کننده دانست و خاطر نشان ساخت: انتظار می رود که این دو گروه و در واقع سربازان خط مقدم تولید که سدشکنان تحریم ها هستند و اقتصاد ما را یاری داده اند همچنان محکم و متعهد پیش روند و از آن طرف نیاز است که مصرف کنندگان ما در هر شرایطی با حمایت از تولیدات و کالاهای باکیفیت داخلی به کمک این تولیدکنندگان زحمتکش بشتابند.
وی تاکید کرد: در کنار همکاری و حمایت این دو قشر با هم، نیاز جدی است که از هرگونه خرید کالاهای خارجی به خصوص کالاهای قاچاق پرهیز شود تا تولیدکنندگان با حاشیه امنیت بیشتری فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی خود را ادامه دهند.