انصراف قابل پیش بینی بود

دنیای اقتصاد- قرار بود تیتر این گزارش به موضوع "انصراف یا عدم انصراف" علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس فعلی هیات فوتبال اصفهان از انتخابات آینده اختصاص یابد، موضوعی که تا همین چند روز پیش به عنوان یکی از سئوالات بدون پاسخ اساسی اهالی فوتبال تبدیل شده بود اما حرکت روز شنبه ابرقویی‌نژاد و نامه انصرافی وی، فرصت را از ما گرفت تا پیش‌بینی‌مان خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کردیم، به واقعیت تبدیل شود.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد که پیش از این نیز انصراف وی از انتخابات هیات فوتبال استان اصفهان پیش‌بینی می‌شد، در نهایت روز شنبه با انتشار نامه‌ای، انصراف خود را از حضور در انتخابات هیات فوتبال اصفهان اعلام کرد تا نشان دهد بخش عمده شایعات پیرامون وی، صحیح هستند. زمان دقیق انتخابات هیات فوتبال اصفهان هنوز از سوی مسئولان مربوطه اعلام نشده اما با این حال، طی روزهای گذشته رایزنی‌های مختلفی برای برگزاری این انتخابات صورت گرفته است. هفته گذشته بود که دبیر هیات فوتبال اصفهان به معرفی کاندیداهای تصدی ریاست هیات فوتبال اصفهان و اعلام کرد که یزدی‌زاده، مجیری، ابرقویی‌نژاد، اخوان و هراتیان ۵ کاندیدایی هستند که پرونده آن‌ها برای اخذ صلاحیت در حال بررسی است که با انصراف ابرقویی‌نژاد، تعداد این کاندیداها به ۴ گزینه می‌رسند. از خیلی وقت پیش پیش‌بینی می‌شد که وی در انتخابات امسال، به میل خود حضور پیدا نخواهد کرد و قصدی برای حضور جدی در این عرصه نخواهد داشت اما سئوال اینجا بود که وی در نهایت به کدامین سو حرکت خواهد کرد.

اگرچه رئیس هیات فوتبال اصفهان روز شنبه پس از انصراف خود، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که به نفع هیچ کس انصراف نداده اما این روزها شایعات مختلفی بر زبان آورده می‌شود که وی به سود یک کاندیدای مشخص، انصراف خود را اعلام کرده است. برخی عنوان می‌کنند که وی به سود یکی از کاندیداهای جوان انتخابات انصراف خود را اعلام کرده و در روزهای آینده به حمایت از وی می‌پردازد، موضوعی که اگر صحیح باشد، در نتیجه انتخابات آینده تأثیرگذار خواهد بود. با این حال، برخی نیز بر این باور هستند که انتخابات آینده هیات، شاید آن چیزی که ابرقویی‌نژاد و تیم او به دنبالش هستند، رقم نخورد و با توجه به جلسات مختلف برگزار شده طی هفته‌های گذشته، نتیجه چیزی جز آنچه باشد که رئیس فعلی هیات، به دنبال آن است. باید دید که رأی مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اصفهان در نهایت به سود کدام یک از کاندیداهای تصدی پست ریاست هیات فوتبال اصفهان بیرون خواهد آمد.