جنجال دامنه‌دار برجام
یکشنبه‌ای که گذشت مجلس شورای اسلامی یکی از جنجالی‌ترین روزهای خود را از سر گذراند. روزی که در آن برخی نمایندگان مجلس در تهدیدی عیان نمایندگان دولت را تهدید به دفن در سیمان، مرگ و اعدام کردند.
این هفته مخالفان برجام که فعالیت‌های خود را از خیلی پیش‌تر آغاز کرده بودند در جریان بررسی کلیات طرح اجرای برجام سنگ تمام گذاشتند. روز یکشنبه که با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای برخی نمایندگان آغاز شده بود با سخنرانی پرحرارت مخالفان طرح و نیز فریادهای بی‌امان برخی دیگر از نمایندگانی که فرصت مخالفت از تریبون مجلس را پیدا نکرده بودند، ادامه یافت؛ اما ماجرا به همین جا ختم نشد. زمانی که صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به‌عنوان نماینده دولت پشت تریبون مجلس قرار گرفت، نمایندگان مخالف، مانع از رسیدن صدای او به سایر نمایندگان شدند و حتی صالحی با فریاد هم نتوانست آنها را آرام کند.

در این لحظه رئیس سازمان انرژی اتمی هم یک بار برای همیشه سکوت خود را کنار گذاشت و گفت که برخی برای وی آرزوی مرگ کرده‌اند و حتی او را تهدید به دفن در سیمان کرده‌اند. در این جلسه پرحاشیه اگرچه کلیات طرح برجام با 139 رای موافق تصویب شد، اما حواشی آن باز هم ادامه یافت. روح‌الله حسینیان که صالحی را تهدید به مرگ کرده و علت این کار را تلاش برای عصبانی کردن صالحی عنوان کرده بود روز بعد به دلیل مشکل قلبی راهی بیمارستان شد. صالحی این مرد آرام و با اخلاق دولت روحانی به جای شکایت از حسینیان به دیدار وی در بیمارستان رفت که نشان دهد تا چه حد تعامل و مدارا در سرلوحه کار دولت تدبیر و امید قرار دارد. در نهایت روز سه‌شنبه نمایندگان مجلس در یک فضای پرتنش با ارائه چهار پیشنهاد و چهار تغییر تقریبا جزئی،‌ جزئیات طرح برجام را با 161 رای موافق به تصویب رساندند.