100 واحد صادراتی در کنکور نمونه ها
محل برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر کالاهای غیر نفتی استان تهران مشخص شد.
هوشنگ رضایی ثمرین معاون توسعه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اعلام برگزاری این مراسم در روزهای ۵ یا ۶ آبانماه سال جاری در هتل اسپینانس تهران اعلام کرد: تعداد ۲۰ شرکت حقیقی و حقوقی منتخب و حدود ۱۰۰ واحد برگزیده و پذیرفته شده دارای کد رهگیری در این مراسم مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی افزود: فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران در ۱۲ گروه کالایی هم اکنون در جلسات کمیته پایش، کمیته صادرات خدمات دانش بنیان و کمیته توسعه صادرات شهرستانهای تابعه همچنان در حال رایزنی و پیگیری است و تاکنون بیش از ۱۸۱ جلسه برای انتخاب این واحدها برگزار شده است.
معاون توسعه بازرگانی خارجی استان تهران در ادامه این گفت و گو به عملکرد سایر بخش های این معاونت در ۵ ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت مجموعا ۴۶۲۸ فقره کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده است.
به گفته رضایی ثمرین، عملکرد این ۵ ماهه همچنین شامل برگزاری ۵ میز کالایی، اعزام یک هیأت تجاری بازاریابی به کشور ترکمنستان، برگزاری پاویون نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی دبی( امارات) و ممیزی و ارسال ۸۲ فقره پرونده صادراتی به ارزش ۱۳۷/۷۵۷/۱۷۴/۱۷ ریال بوده است.