برنامه‌نویسان جوان در ایران روز‌به‌روز رشد می‌کنند و توانایی‌های خود را نیز به‌روزرسانی می‌کنند. در ماه‌های گذشته برنامه‌های بسیاری نوشته و به بازارهای مجازی عرضه شده است. در ادامه با برخی از این برنامه‌ها که با هدف‌های متفاوتی نوشته شده‌اند، آشنا می‌شویم.

رزومه

دسته‌بندی: کسب‌و‌کار

حجم: 4/ 9 مگابایت

قیمت: 2000 تومان

همه ما برای رزومه نوشتن مشکلاتی داریم یا ایراداتی در نوع نگارش آن پیدا می‌کنیم که در زمان ارسال سابقه کاری به مراکز معتبر وجهه خوبی از ما ارائه نمی‌دهد. حالا این فرصت دست داده تا یک برنامه نرم‌افزاری برای راهنمایی ما در این زمینه کار را راحت‌تر کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا یک رزومه تخصصی داشته باشید. فقط کافی است مشخصات خود را وارد کنید و رزومه خود را در قالب یک فایل PDF تحویل بگیرید. از امکانات ویژه این برنامه می‌توان به امکان ایجاد رزومه‌های مختلف، امکان انتخاب قالب رنگی رزومه، امکان کپی‌گرفتن از یک رزومه و انجام تغییرات در رزومه جدید، امکان اضافه کردن بخش‌های مختلف و مشابه به تعداد نامحدود، امکان ویرایش عنوان هر بخش، امکان جابه‌جایی بخش‌های مختلف رزومه و تغییر چیدمان، امکان انتخاب فونت‌های زر و یاقوت جهت انتشار رزومه و خروجی PDF با حجم کم و مشاهده خروجی بعد از انتشار رزومه اشاره کرد.

فکس اینترنتی

دسته‌بندی: کسب‌و‌کار

حجم: 2/ 34 مگابایت

قیمت: رایگان

حتما با دیدن اسم این برنامه متوجه شده‌اید که با یک برنامه ارسال و دریافت فکس مواجهید و احتمالا برایتان این سوال پیش آمده که؛ «مگر هنوز هم کسی از فکس استفاده می‌کند؟»، واقعیت این است که هنوز بسیاری از ادارات دولتی و بعضی از دفاتر از فکس استفاده می‌کنند و مراجعه‌کنندگانی که کارشان به این مراکز گیر می‌کند، برای ارسال فکس با مشکلات بزرگی مواجه می‌شوند. اما فکس اینترنتی، مخصوصا روی گوشی، مشکلات شما را به کل حل خواهد کرد. سرویس فکس اینترنتی به شما امکان ارسال و دریافت فکس در هر مکان و هر زمان توسط موبایل (و تبلت) یا سایت را می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه ارسال و دریافت فکس در هر مکان و هر زمان، اسکن متون با دوربین موبایل، افزودن متن و ارسال به دستگاه فکس، دسترسی به بایگانی حساب کاربری، امکان forward و reply فکس‌های دریافتی به فکس سنتی، بهره‌گیری از phonebook موبایل جهت ارسال سریع فکس، ارسال به تلفکس به این ترتیب که با فعال‌سازی این قابلیت (در قسمت ارسال فکس)، پس از برقراری ارتباط با مقصد، ابتدا متنی برای اطلاع از درخواست ارسال فکس گویش شده و پس از زدن کلید استارت فکس ارسال می‌شود، ارسال فکس بر اساس برنامه زمان‌بندی که ارسال فکس بر اساس تاریخ و ساعت برنامه‌ریزی شده توسط کاربر مقدور است، می‌توان اشاره کرد.

تشخیص بیماری با هوش مصنوعی

دسته‌بندی: دارو و درمان

حجم: 3/ 7 مگابایت

قیمت: رایگان

حالا دیگر همه ما حتما قبل از مراجعه به دکتر و با خبر شدن از علت دردهایمان یک‌بار علائم عارضه‌ای که برایمان پیش آمده را در اینترنت جست‌وجو می‌کنیم. این کار آمادگی ذهنی را به ما می‌دهد که پیش از مواجه شدن با خبری که مربوط به بیماریمان است بتوانیم آن را درک کنیم و به‌دنبال راه حل باشیم. برای این کار هم برنامه‌نویسان جوان برنامه‌ای را نوشته‌اند. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی به تشخیص بیماری شما کمک می‌کند. با وارد کردن علائم بیماری‌تان و پاسخ به چند سوال ساده می‌توانید با بیماری‌تان آشنا شوید. در این برنامه همچنین اطلاعات مربوط به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های کشور و چگونگی دسترسی به آنها قرار داده شده است.

قیمت‌گذار خودرو

دسته‌بندی: خرید

حجم: 3/ 3 مگابایت

قیمت: رایگان

اپلیکیشن قیمت‌گذار برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید یا فروش خودرو خود را دارند، یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. این برنامه امکان محاسبه قیمت خودروهای کارکرده یا دست دوم را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه‌بر آن، امکان اطلاع از قیمت روز خودروها نیز توسط اپلیکیشن قیمت‌گذار فراهم آمده است. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ماشین دارید براساس محاسباتی که این برنامه روی مشخصاتی که از ماشین مورد نظرتان می‌دهید تعیین می‌کند بهترین قیمت برای آن چند است. این کاری است که معمولا کارشناسان خرید و فروش ماشین انجام می‌دهند و معمولا هم اعتماد کمتری به قیمت‌گذاری‌های آنها داریم.

انگلیسی را قورت بده

دسته‌بندی: آموزشی

حجم: 5/ 3 مگابایت

قیمت: رایگان

برنامه‌ای است که در آن شما با بازی و سرگرمی به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازید. این برنامه آموزشی فراگیری زبان را برای افراد با سنین مختلف آسان می‌کند، انگیزه یادگیری زبان را در شما تقویت می‌کند و به شما می‌آموزد چطور از اشتباهات جلوگیری کنید، چگونه دیکشنری لغات را به نحو موثرتری فراگیرید و درنهایت چطور مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نوشتاری خود را افزایش دهید.

رشد اپلیکیشن‌های کاربردی

رشد اپلیکیشن‌های کاربردی

رشد اپلیکیشن‌های کاربردی

رشد اپلیکیشن‌های کاربردی