مجهز ترین و مدرن ترین مرکز تفریحی ورزشی شهر مشهد در منطقه 5 احداث خواهد شد.سید حسن حسینی شهردار منطقه 5 با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ شورای اسلامی شهر مشهد در سال جاری با تاکید بر گسترش توسعه و آبادانی حاشیه شهر و ایجاد مجتمع های تفریحی در مناطق کم برخوردار به شهرداری ها وظیفه داده است تا تمام تلاش خود در این زمینه را انجام دهند.
وی با اشاره به موقعیت مکانی منطقه 5 در شهر مشهد عنوان کرد: منطقه 5 شهر مشهد یکی از مناطقی است که علاوه بر مجاورت با بارگاه مطهر رضوی، در حاشیه شهر قرار دارد. این منطقه دارای بافت جوان و اغلب کم برخورداری است و نیاز است با رویکردهای صحیح این منطقه را با سایر مناطق همسان کرد.حسینی افزود: در همین راستا، مجهزترین و مدرن ترین مجموعه تفریحی، ورزشی در شهر مشهد در این منطقه احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: این مجموعه با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در فاصله ۶ کیلومتری حرم مطهر در مهرآباد راه اندازی خواهد شد و برای راه اندازی آن بیش از یک هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.حسینی افزود: شهرداری منطقه ۵ به واسطه ویژگی های خاص خود، دارای فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد و توانسته است با ترغیب سرمایه گذاران و همکاری با آنان موقعیت های گسترده ای را در سطح منطقه ایجاد کند.