دنیای اقتصاد- نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با اشاره به اینکه حق نانوایان نباید پایمال شود، گفت: امسال در اردیبهشت ماه جلسه‌ای با حضور کارشناسان برگزار و در ارتباط با میزان افزایش نرخ نان تصمیم‌گیری می‌شود. به گزارش فارس، عباس تحقیقی اظهار کرد: سال گذشته به علت افزایش نرخ آرد، سهم نانوایی‌ها از این افزایش ناچیز بود بنابراین انتظار داریم امسال با تعیین نرخ مناسب حق نانوایان پایمال نشود تا بتوانند هزینه‌های خود را تامین کنند. نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد تصریح کرد: هنوز در خصوص میزان افزایش قیمت نان تصمیمی اتخاذ نشده و مشخص نیست که تا چند درصد این افزایش اتفاق بیفتد؛ امسال در اردیبهشت ماه جلسه‌ای با حضور کارشناسان برگزار می‌شود و در ارتباط با میزان افزایش نرخ نان به صورت جدی تصمیم‌گیری می‌شود.
نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد:
امسال نرخ نان افزایش می‌یابد
دنیای اقتصاد- نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با اشاره به اینکه حق نانوایان نباید پایمال شود، گفت: امسال در اردیبهشت ماه جلسه‌ای با حضور کارشناسان برگزار و در ارتباط با میزان افزایش نرخ نان تصمیم‌گیری می‌شود.
به گزارش فارس، عباس تحقیقی اظهار کرد: سال گذشته به علت افزایش نرخ آرد، سهم نانوایی‌ها از این افزایش ناچیز بود بنابراین انتظار داریم امسال با تعیین نرخ مناسب حق نانوایان پایمال نشود تا بتوانند هزینه‌های خود را تامین کنند.
نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد تصریح کرد: هنوز در خصوص میزان افزایش قیمت نان تصمیمی اتخاذ نشده و مشخص نیست که تا چند درصد این افزایش اتفاق بیفتد؛ امسال در اردیبهشت ماه جلسه‌ای با حضور کارشناسان برگزار می‌شود و در ارتباط با میزان افزایش نرخ نان به صورت جدی تصمیم‌گیری می‌شود.⁠