در بازار مجازی ماه اخیر، نرم‌افزارهای جالب و متنوعی به بازار ارائه شده است. نرم‌افزارهایی که بیشتر از جنس بازی و سرگرمی هستند اما برخی از آنها کمک‌های خوبی از جمله برای سفر، خرید یا حتی موارد آموزشی به‌شمار می‌روند. در ادامه ویژگی‌های ۴ مورد از بهترین نرم‌افزارهای ارائه شده به بازار مجازی را مرور خواهیم کرد.

مترجم صوتی مسافرتی

دسته‌بندی: آموزش

سازنده: Developer MTAH

حجم: 7/ 1 مگابایت

قیمت: 2000 تومان

اگر به مسافرت خارج از کشور میروید و دوست دارید به زبان‌های مختلف حرف بزنید با نرم‌افزار مترجم صوتی مسافرتی مکالمه چندان کار سختی نیست، به این ترتیب که می‌توانید به فارسی مکالمه خود را بگویید و تلفظ آن را به زبان دیگر برای شخص مقابل پخش کنید. در صورتی که دسترسی به اینترنت ندارید هم مهم نیست، چراکه این نرم‌افزار می‌تواند جملاتی را که شما نیاز دارید برای مکالمه یک‌بار به‌صورت آنلاین ترجمه کرده و ذخیره کند. حتی تلفظ صحیح آن متن یا کلمه هم می‌تواند ذخیره شود تا دفعات بعد به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت استفاده شود.این نرم‌افزار می‌تواند جملات یا مکالمه شما را به 42 زبان دنیا به‌صورت آنلاین ترجمه کند و سپس ترجمه شما را ذخیره کند.دیگر ویژگی این نرم‌افزار ترجمه یک متن همزمان به چندین زبان مختلف است که شما در تنظیمات آن را تعریف کرده‌اید.

دیتاشهر

دسته بندی: سیر و سفر

سازنده: تیم دیتاشهر

حجم: ۶/ ۵ مگابایت

قیمت: رایگان

گاهی مواقع در شهر خودتان به دنبال مکان‌های خاصی می‌گردید اما پیدا نمی‌کنید. رستورانی که غذای ایتالیایی سرو می‌کند. آموزشگاه زبان برای یادگیری زبان فرانسه، هتل یا بسیاری از اماکنی که در مواقع ضروری نیاز دارید آدرس آن را داشته باشید، اما ندارید. دیتاشهر پلتفرمی است برای جست‌وجوی خدمات مورد نیاز شما در سطح شهر که به شما کمک میکند تا در سریع ترین زمان و به ساده ترین شکل اطلاعات مکانی را که در جست‌وجوی آن هستید پیدا کنید، علاوه بر آن از نظرات مردم درباره آنجا با خبر شوید.

همکلاسی

دسته‌بندی: آموزش

سازنده: تیم همکلاسی

حجم: 5/ 2 مگابایت

قیمت: رایگان

شب امتحان را به یاد بیاورید و کتاب‌هایی که باید بخوانید و جزوه‌هایی که نتوانستید تهیه کنید. در نرم‌افزار همکلاسی کمک‌های زیادی به دانش آموزان، دانشجویان و پشت کنکوری‌های ارائه می‌شود. از جمله بانک کامل امتحانات داخلی مدارس و امتحانات نهایی که در هر روز و در 3 نوبت آپدیت می‌شود. همکلاسی‌های مجموعه‌ای از بهترین مدرسه‌های ایران که در سطح‌های مختلف علمی هستند، به همین دلیل به خاطر تعداد زیاد امتحانات درهر روز در 3 نوبت به روزرسانی می‌شود.جزوه‌های کنکور از بهترین دبیرهای کل کشور را می‌‌توانید در همکلاسی پیدا کنید. همکلاسی روی کیفیت تمرکز کرده، به همین علت با همکاری بسیاری از دبیرهای درجه یک کشور سعی دارد بهترین جزوه‌های کنکوری را آماده کند.تمام جزوه‌ها در یک دسته‌بندی جداگانه ارائه شده‌اند تا شما دسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. در همکلاسی می‌توانید به بانک کامل کنکورهای سراسری سال‌های گذشته دسترسی داشته باشید که به همراه پاسخ تشریحی آنها است. همه کنکورها از سال 90 به همراه سوال و پاسخ تشریحی‌شان که پاسخ‌های تشریحی دارای دو حالت هستند: پاسخ تشریحی همه دروس: حل شده توسط موسسه‌های بزرگ آموزشی پاسخ تشریحی درس‌ها به‌صورت جداگانه: در این حالت سوالات هر درس توسط معلم آن درس حل شده است.

عکس پرسنلی بانوان

دسته‌بندی: عکاسی

سازنده: App۴You Group

حجم: ۷/ ۱۴ مگابایت

قیمت: ۲۰۰۰ تومان

خانم‌هایی که برای تعیین عکس وایبر، تانگو، لاین، واتس‌اپ، بی‌تاک و غیره... عکس باحجاب مناسب ندارند یا برای ارسال عکس برای ثبت نامهای مختلف اینترنتی به دنبال عکس با حجاب مناسب می‌گردند در این نرم‌افزار می‌توانند مدل‌های مختلف مقنعه را بر روی صورت خود امتحان کنند.با این برنامه میتوانید ۸۶ مقنعه و روسری و ۱۷۰ فریم عینک مختلف را بر روی صورت خود امتحان کرده و آن را ذخیره کنید و در عرض چند دقیقه یک عکس پرسنلی با حجاب با زمینه سفید جهت مصارف مختلف بسازید.کافی است که یک عکس را انتخاب کنید، سپس از بین مقنعه‌های مختلف، یکی را که با چهره شما هماهنگ است انتخاب کنید و عکس را توسط جابه‌جایی و زوم (توسط ۲ انگشت)، در محل مناسب قرار دهید. پس از آن در صورت نیاز عینک را انتخاب کرده و توسط دو انگشت آن را کوچک یا بزرگ کرده و پس از قرارگیری در محل مناسب آن را ذخیره کنید.

در صورت نیاز به جابه‌جایی با دقت بالا (یک پیکسل) امکان حرکت عکس توسط ۴ کلید بالا، پایین، چپ و راست به میزان یک پیکسل نیز وجود دارد تا بتوانید به بهترین نحو، عکس را درون مقنعه جابه‌جا کنید. بنابراین به همین سادگی می‌توانید یک عکس پرسنلی ایجاد کنید. خلاصه اینکه این برنامه شامل ۸۶ مقنعه با طرح‌ها و سایزهای مختلف است که می‌توانید مدل‌های مختلف مقنعه را بر روی صورت خود امتحان کنید.