امتیازات ویژه برای خریداران  اوراق مشارکت شهرداری
مزجی اضافه کرد: شهروندانی که تمایل دارند اوراق مشارکت خط سه و دو قطار شهری را قبل از زمان انتشار خریداری کنند، می‌توانند با مراجعه به شهرداری و با ارائه وکالت‌نامه به کارگزار «کددار و رسمی بورس» اوراق مشارکت خریداری کنند که در این صورت در زمان عرضه نیازی برای مراجعه به بانک وجود ندارد. معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: در پی آن هستیم که در کنار سود علی‌الحسابی که به خریداران اوراق مشارکت خط سه قطار شهری پرداخت می‌شود، مجوز اعطای امتیازات دیگری را برای خریداران این اوراق طی دو ماه آینده از شورای شهر دریافت کنیم.

تمام ایستگاه‌‍‌های خط 2 قطارشهری تا پایان سال پوشانده می‌شود
دنیای اقتصاد- معاون فنی و عمرانی شهردار مشهد گفت: تمامی ایستگاه‌های خط دو قطارشهری که برای تردد شهروندان و ترافیک شهر در روی زمین مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بودند، تا پایان سال پوشانده می‌شوند تا شهروندان و زائران به صورت مطلوب و بدون بار ترافیکی تردد کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمیدرضا نخعی با بیان اینکه تا پایان سال تمام فعالیت‌های عمرانی در خط دو قطار شهری به زیر زمین منتقل خواهد شد، اظهار کرد: اکنون ایستگاه‌های خط دو قطارشهری در فاز شمالی تماما پوشانده شده و ایستگاه میدان جوان نیز به زودی پوشانده خواهد شد تا گامی مثبت در جهت تردد سریع و روان شهر برداریم. معاون فنی و عمرانی شهردار مشهد تصریح کرد: به دلیل مشکلات فنی آخرین ایستگاهی که عملیات عمرانی بالای زمینی آن به پایان می‎رسد ایستگاه الندشت خواهد بود، اما قبل از آن ایستگاه سعدی که محل خروج دستگاه تی.بی.ام است، مورد پوشش و آسفالت‌ریزی قرار خواهد گرفت.
نخعی ادامه داد: دستگاه حفاری که از ایستگاه راه‌آهن به سمت میدان سعدی در حال حفاری است شهریور ماه ۹۴ به میدان سعدی می‌رسد تا فعالیت حفاری خط دو به پایان برسد.
معاون فنی و عمرانی شهردار مشهد اضافه کرد: در ایام نوروز میزان 7000 متر مکعب بتن‌ریزی کف تونل‌های خط دو صورت گرفت تا زیرسازی تونل‌ها انجام شده و آماده ریل‌گذاری شود.