انسان نیازها و آرزوهائی دارد که برای بدست آوردن آنها سعی و تلاش میکند تا در فرصتهای مناسب انتظاراتش را در شرایط دلخواه قراردهد و از آن استفاده مطلوب ببرد . طبیعی است شرایط مناسب همیشه وجود ندارد و افرادی که درک بهتری از واقعیتها داشته باشند موفق تر خواهند بود .
این موفقیت معمولا" شامل مواردی است که در بخشهای مختلف اقتصادی انجام میپذیرد لذا در شرایطی که اقتصاد دائماً دچار تغییر و تحول است و علاوه بر ریسک زیاد با خطراتی مواجه است که مانع از رسیدن به اهداف از جمله منافع مادی و آرامش خیال میشود ، میتوان برای سرمایه گذاری راهکار اطمینان بخش دیگری را در کنار سایر فعالیتهای اقتصادی انتخاب نمود که خطرات کمتری بر آن اثر گذار باشد و همچنین حامی خوبی برای مقابله با حوادث و بیماریهایی باشد که می تواند جسم و جان آنها را تهدید کرده و روند زندگی خانواده ها را با مخاطره مواجه سازد.
شرکت بیمه رازی با هدف ارائه خدمت صادقانه و رساندن افراد جامعه به شرایط دلخواه و ایجاد پشتوانه قوی برای فعالیتهای اقتصادی به روشهای علمی، طرح بیمه عمر و پس انداز با مشارکت در منافع را که میتواند هرزمان رفع نگرانی و غلبه بر مشکلات مالی را بنماید و در حقیقت تضمین کننده فعالیت آنها و متناسب با هر توان پرداختی است پیشنهاد می نماید. این طرح که می تواند طلوعی نو و امید بخش در مسیر زندگی افراد باشد را با نام طرح طلوع به هموطنان عزیز ارائه می نماییم.
بی شک بیمه عمر یا زندگی یکی از بهترین و ارزنده ترین دستاوردهای بشری است که در حوزه رفاه اجتماعی آثار بسیار مثبتی را در زندگی افراد جامعه داشته و خواهد داشت و آثاری همچون حمایت بی دریغ و مستمر از افراد به هنگام بروز حوادث ، بیماریها ، جبران هزینه های سنگین آنها که در برخی موارد خانواده ها را با مشکلات عدیده مواجه می کند ، آثار مالی مخرب به هنگام جراحت و از کارافتادگی و در مجموع می توان گفت چتری حمایتی که بر سر خانواده ها سایه انداخته و موجب آرامش و اطمینان خاطر در ادامه مسیر زندگی آنها میشود. علاوه بر تمامی این منافع که هر انسانی نیازمند آن است تا در روند زندگی خود از آنها برخوردار باشد این بیمه نامه دستاورد و منافع دیگری را نیز به افراد هدیه می کند آن هم ایجاد پشتوانه مالی و پس اندازی برای روزهای آتی افراد روزهایی که هیچکس نمی تواند با اطمینان بگوید چه سرنوشتی در انتظارش می باشد ، آینده ای که روزی در آن بازنشسته خواهیم شد ، فرزندانمان بزرگ شده و هزینه هایی از قبیل دانشگاه ، ازدواج ، مسکن و.... را دارند و ما به عنوان والدین می خواهیم این خواسته های فرزندانمان را برآورده ساخته و مسیر روشنی برایشان در ادامه زندگی ترسیم کنیم ، اگر از هم اکنون به فکر نباشیم آیا در زمانی که باید این آرزوها را برآورده سازیم فکر میکنید کار ساده و آسانی را پیش رو خواهیم داشت؟ آیا شرایط اقتصادی و اجتماعی آنقدر مناسب است که به راحتی این کارها را انجام دهیم ؟ مطمئنا" پاسخ مناسبی برای آن نداریم . آیا فکر کرده اید اگر والدین ما در سالهای قبل برای ما بیمه نامه ای تهیه کرده بودند که در موقع مناسب می توانستیم از منافع پس اندازی آن استفاده کنیم شاید که نه حتما" وضعیت فعلی ما بسیار متفاوت و بهتر از آنچه که هم اکنون است می بود؟ آری اینها همه سئوالاتی است که می توان با تهیه بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری به موقع و به مناسبترین شکل پاسخگو بود.بیاییم و از هم اکنون برای رفع این نیاز اساسی گامی موثر و البته کارساز برداریم و همچون یک معمار طراحی زیبا برای زندگی آینده مان انجام دهیم .
انسانها همواره دوست دارند تا در هر قدمی که بر می دارند و یا هر معامله ای که انجام می دهند برنده باشند . خرید بیمه زندگی یا عمر یکی از این قدمهاست چرا که در این بازی هم بیمه گذار که همان خریدار بیمه نامه است و هم بیمه گر بعنوان شرکت بیمه هردو برنده اند یعنی بازی برد ، برد برای هر دو طرف معامله . پس می توان گفت این ویژگی منحصر به فردی است که در خرید بیمه نامه برای طرفین وجود دارد که در بسیاری از معاملات نمی توان آن را مشاهده کرد. گستره این منافع به همین جا ختم نمی شود و آثار مثبت کلان اقتصادی آن هم که بر جامعه و صنعت بیمه تاثیر گذار خواهد بود هم مزید بر علت خواهد بود.
شرکت بیمه رازی با بهره بردن از کارشناسان با تجربه ، شبکه فروش منسجم و پویا ، و پراکندگی شعب خود در سراسر میهن عزیزمان ایران ، در عرضه انواع محصولات بیمه عمر کوشا بوده و با تنوع محصولات خود سعی در برآورده ساختن انواع سلیقه ها و نیازهای اقشار مختلف جامعه دارد . این شرکت طرح طلوع راکه دارای انواع پوششهای بیمه ای از قبیل : بیمه عمر(فوت به هر علت) ، بیمه حوادث ، نقص عضو و از کارافتادگی ، امراض خاص شامل درمان انواع سرطان ، سکته قلبی و مغزی ، جراحی عروق کرونر قلب ، هزینه اعضا پیوندی مانند قلب ، کلیه ، مغز استخوان ، ریه و کبد ، همچنین معافیت از پرداخت حق بیمه در زمان از کار افتادگی کامل و دائم ناشی از حوادث ، هزینه های پزشکی ناشی از حوادث و نهایتا" پرداخت سرمایه پس اندازی ایجاد شده در مدت بیمه نامه با در نظر گرفتن سود تضمین شده برای کل مدت بیمه نامه و علاوه بر آن سود مازاد ناشی از مشارکت در منافع سرمایه گذاریهای شرکت بیمه رازی برای بیمه گذاران خود سعی در برآورده ساختن انواع درخواستهای مشتریان گرانقدر خود دارد ، علاوه بر این موارد امکان بهره مندی از دریافت وام از محل بیمه نامه در مواقعی که بیمه گذار نیاز مالی داشته را نیز فراهم کرده و می توان با کمترین مراحل اداری و بدون نیاز به ضامن و یا چک و سفته وام در اختیارشان قرار دهد. تمامی این مزایا در یک بیمه نامه برای هموطنان عزیزمان با هر سطح درآمدی و توان پرداخت پیش بینی شده است.
محصول دیگری که در این شرکت عرضه می گردد بیمه ای با عنوان صندوق سنوات وبازنشستگی کارکنان برای موسسات ، شرکتها و سازمانهای دولتی و یا خصوصی می باشد که همواره از دغدغه های کار فرمایان به هنگام بازنشستگی کارکنانشان می باشد . تحقیقات متخصصین حوزه منابع انسانی نشان داده است که مهمترین و ارزشمندترین سرمایه سازمانها و شرکتهای پیشرو نیروی انسانی متخصص و کارآمد می باشد که سازمانها می بایستی شرایطی را ایجاد نمایند تا این سرمایه های ارزنده همواره وفادار و متعهد به سازمان خود باشندچرا که در غیر اینصورت با آسیبهای جدی و بعضا" غیر قابل جیران در روند فعالیت خود مواجه خواهند شد که از جمله می توان به نارضایتی مشتریان که ریشه در عدم رضایت کارکنان و نداشتن ا طمینان شغلی که منجر به کاهش سطح کیفی آنها خواهد شد ، دارد ، در بسیاری از موسسات در پایان هر سال سنوات کارکنان بازخرید شده که دلیل آن شرایط تورمی و اقتصادی موجود است که کارفرما را بر آن می دارد تا خود را از پرداخت سنوات قانونی با ارزش روز و تعهدات سنگین در پایان مدت خدمت پرسنل رها ساخته و برای خود تعهدات آتی ایجاد نکنند که این اقدام همواره به ضرر کارکنان بوده و آنها را از دریافت پس انداز بازنشستگی در پایان مدت خدمت محروم می کند ، چرا که دریافت سنوات در پایان هر سال خدمت با توجه به مبلغ اندک آن در همان روزهای اول دریافت خرج مخارج معمول خانواده ها شده و نهایتا" هیچ پس اندازی را نصیب کارمند نمی کند . به همین منظور این طرح که از نظر کارشناسان بیمه این شرکت می تواند منافع مناسبی را به موسسات و کارکنان آنها هدیه کند راهکاری مناسب و خردمندانه محسوب میگردد.
شرکت بیمه رازی طرحهای جدید دیگری را نیز طراحی نموده که به زودی و در آینده ای نزدیک به تمام هموطنان عزیزمان عرضه خواهد کرد که از جمله میتوان به طرح بیمه مستمری اشاره کرد .
یکی دیگر از محصولات ارزشمند بیمه ای که منافع بسیار مناسبی برای افراد به همراه دارد بیمه درمان تکمیلی مخصوص کارکنان و اعضا خانواده مربوط به سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی است که با تهیه این بیمه نامه از طرف کارفرمایان شرگت بیمه هزینه های سنگین درمانی بیمه شدگان را از جمله هزینه های بستری در بیمارستان ، جراحیهای سبک و سنگین ، هزینه های سرپایی و پاراکلنیکی از جمله : سونوگرافی ، ماموگرافی ، MRI ، اسکن و سی تی اسکن ، آزمایشات پزشکی و ژنتیک ، ویزیت ، دارو ، رادیو گرافی ،تست تنفسی ، تست قلب ، اکو کاردیو گرافی ، نوار عصب ، نوار مثانه ، نوار مغز ، نوار قلب ، تست آلرژی ، شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، جراحیهای سرپایی ، دندانپزشکی ، عینک طبی ، همچنین هزینه های مربوط به عمل لیزیک چشم ، زایمان ، نازایی ، درمان ناهنجاریهای جنین و بسیاری دیگر از هزینه های درمانی مورد نیاز افراد را تحت پوشش قرار داده و هزینه های مربوطه را جبران می کند .
بیمه نامه حوادث شخصی نیز یکی دیگر از محصولات بیمه ای شرکت بیمه رازی است که خدمت هموطنان عزیز معرفی میگردد. این بیمه نامه را با هزینه ای بسیار اندک می توان تهیه نمود . بیمه حوادث همواره خطرات ناشی از بروز حوادث در طول شبانه روز برای افراد تحت پوشش قرار داده و خسارتهایی شامل فوت ، نقص عضو و از کار افتادگی ، هزینه های پزشکی ، غرامت روزانه عمومی و بستری در بیمارستان را که ناشی از حوادث می باشد جبران خواهد کرد.

ویژگیهای طرح طلوع بیمه رازی:
سرمایه گذاری بلند مدت پس اندازهای کوچک شما با سود تضمین شده بصورت روزشمار و با بهره مرکب.
در صورت فوت بیمه شده ، پرداخت تمام اندوخته + سرمایه بیمه نامه .
پرداخت تمام اندوخته + سرمایه فوت حادثه در صورت فوت ناشی ازحوادث مورد بیمه تا ۴ برابر سرمایه بیمه نامه.
پرداخت تمامی سرمایه فوت بیمه نامه در صورت از کار افتادگی یا نقص عضو کامل و دائم در اثر حادثه.
پرداخت تمام یا بخشی از سرمایه فوت بیمه نامه در صورت از کارافتادگی یا نقص عضو جزئی و دائم در اثر حادثه.
پرداخت بخشی از سرمایه فوت بابت تأمین هزینه بیماری های سخت.
پرداخت هزینه های پزشکی ناشی از حوادث مورد بیمه، بر اساس تعهدات بیمه نامه.

سایر تسهیلات طرح طلوع :
امکان دریافت وام از محل اندوخته ها بدون نیاز به ضامن.
معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت ازکارافتادگی و نقص عضو دائم و کامل در اثر حوادث مورد بیمه.
معافیت مالیاتی حق بیمه و اندوخته بیمه نامه.
امکان پرداخت حق بیمه بصورت یکجا و یا اقساط سالانه، ۶ ماهه،۴ ماهه، ۳ ماهه، ۲ ماهه، و ماهیانه.
امکان افزایش حق بیمه و سرمایه با ضرایب مشخص در ابتدای قرارداد یا هر سال بیمه ای برای رفع اثرات منفی تورم و افزایش تصاعدی اندوخته بیمه نامه درطول مدت بیمه نامه .
*بیمه بازخرید سنوات بازنشستگی کارکنان راهکاری نوین جهت رفع دغدغه کارفرمایان و کارکنان محترم در زمان خاتمه کار

مزایای بیمه ای طرح :
تا ۲۰ برابر حق سنوات هر سال بیمه عمر
تا ۸۰ برابر حق سنوات هر سال بیمه فوت در اثرحادثه
تا ۲۰ برابر حق سنوات هر سال بیمه از کارافتادگی و نقص عضو دائم
تا ۳۰ درصد سرمایه فوت درهر سال بیمه امراض خاص
دریافت تسهیلات و تخفیفات در سایر رشته های بیمه ای

سایر تسهیلات :
امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن برای کارفرما و کارکنان
معافیت مالیاتی برای حق سنوات پرداختی، سرمایه فوت و اندوخته
تخصیص سود روز شمار تضمینی به روش مرکب به کلیه وجوه
امکان ادامه دادن بیمه نامه بصورت انفرادی در صورت ترک سازمان
بهره مندی از سود مشارکت در منافع مازاد بر تعهد سنواتی
مزایای بیمه درمان تکمیلی رازی
بهره مندی از خدمات شبکه مراکز درمانی طرف قراداد بیمه رازی در سراسر کشور
استفاده از تعرفه ارزانتر خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه رازی
ایجاد تامین مناسب درمانی برای کارکنان و اعضای خانواده آنها از طرف کارفرما
تحت پوشش قرار گرفتن اعضای خانواده پرسنل شامل همسر ، فرزند و والدین
پرداخت هزینه های درمانی بیمه شدگان در ارتباط با :
جبران هزینه های بستری ،جراحی،شیمی درمانی،رادیوتراپی،آنژیوگرافی قلب،گامانایف،جراحی دیسک ستون فقرات و انواع سنگ شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدودو Day Care
جبران هزینه اعمال جراحی مربوط به سرطان،مغز و اعصاب(به استثنای جراحی دیسک ستون فقرات)،قلب،پیوندکلیه ،پیوند ریه، پیوند کبد و پیوند مغز استخوان
هزینه های زایمان اعم از طبیعی،سزارین
در صورت اخذ پوشش زایمان ، ارائه پوشش هزینه های مربوط به درمان نازایی و ناباروری شامل : IUI- ITSC-IVF-ZIFT-GIFT و میکرو اینجکشن
جبران هزینه های سونوگرافی-ماموگرافی- انواع اسکن -انواع اندوسکوپی- MRI - اکو کاردیوگرافی - تست استرس - سنجش تراکم استخوان
جبران هزینه های تست ورزش - تست آلرژی - تست تنفسی- نوار عضله- نوار عصب- نوارمغز- نوار مثانه- شنوایی سنجی- بینایی سنجی- هولتر مانیتورینگ قلب- آنژیوگرافی چشم
جبران هزینه های خدمات آزمایشگاهی شامل: آزمایشهای تشخیص پزشکی- پاتولوژی یا آسیب شناسی- ژنتیک پزشکی- انواع رادیوگرافی- نوار قلب- فیزیوتراپی
جبران هزینه اعمال مجاز سرپایی مانند شکسته بندی- گچ گیری- ختنه- بخیه- کرایو تراپی- اکسیزیون لیپوم- بیوپسی- تخلیه کیست- لیزردرمانی و ...
رفع عیوب انکساری چشم(لیزیک) با رعایت استثنائات قرارداد برای هر چشم
جبران هزینه ویزیت - دارو(بر اساس فهرست داروهای مجاز کشورو صرفا"مازاد بر سهم بیمه گر پایه) و خدمات اورژانس در موارد غیر بستری روزانه
هزینه دندانپزشکی( بر اساس تعرفه مورد عمل بیمه گر) شامل هزینه های کشیدن- جرم گیری- بروساژ- ترمیم- پرکردن- درمان ریشه و روکش
جبران هزینه خرید عینک طبی و لنز تماسی طبی
هزینه خرید سمعک
جبران هزینه تهیه اعضائ طبیعی بدن
هزینه تشخیص بیماریها و ناهنجاریهای جنین
هزینه تهیه اوروتز بلافاصله بعد از عمل جراحی

مزایای بیمه حوادث شخصی :
برخورداری از پوشش بیمه حوادث در تمام اوقات شبانه روز
پرداخت غرامت فوت ناشی از حوادث به بازماندگان شخص حادثه دیده
پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم کلی یا جزئی ناشی از حوادث به میزان درصد آسیبی که به شخص حادثه دیده وارد شده است.
پرداخت هزینه های پزشکی مربوط به اقدامات درمانی ناشی از حوادث مشمول بیمه
پرداخت غرامت روزانه عمومی و بستری در بیمارستان بر اساس شرایط پیش بینی شده در بیمه نامه حوادث
در پایان این نوید را به تمام هم میهنان گرانقدر میدهیم که با درایت و دور اندیشی می توانیم آینده ای زیبا و زندگی با کمترین دغدغه را داشته باشیم اگر و تنها اگر از هم اکنون به فکر باشیم.