تابناک- همه ساله طبق یک سنت قدیمی رهبر معظم انقلاب در ایام سال جدید به مشهد سفر کرده و ضمن سخنرانی در روز اول سال در حرم مطهر رضوی، با مسئولان استان نیز دیدار می کنند. در این دیدار که در یک روز خاص و به صورت گروهی برگزار می شود،مسئولان ارشد دولتی و شهری چند دقیقه ای با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفت وگو می کنند.
امسال نیز همچون سال های گذشته در یکی از نخستین روزهای سال جدید، جمعی از مسئولان استان برای دیدار با ایشان و اقامه نماز به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شدند که رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص گفت: امسال من به اتفاق شهردار مشهد وجمع دیگری از مسئولان استانی،در هنگام اقامه نماز ظهر و عصر خدمت رهبری رسیدیم.
محسن انتظاری هروی افزود:در مدت زمان کمتر از چند دقیقه که توفیق حضور در محضر ایشان را داشیم گزارش مختصری از روند اقدامات انجام شده در سال 93 در مشهد را به اطلاع ایشان رساندیم. وی افزود:رهبر معظم انقلاب پس از شنیدن این گزارش از اقدامات صورت گرفته ابراز رضایت کردند که این سخنان بهترین عیدی به ما و همه کارکنان مدیریت شهری در آغاز سال جدید بود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشار به تهیه گزارش جامعی از اقدامات و وضعیت فعلی شهر مشهد گفت:این گزارش به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال شده است.