معاون استاندار تهران؛ فرماندار نیشابور شد
دنیای اقتصاد، گروه سیاسی- معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار تهران به عنوان فرماندار نیشابور منصوب شد. آیین معارفه غلامحسین مظفری، فرماندار جدید نیشابور هفته گذشته با حضور صادقی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی و با استقبال کم نظیر مردم این شهرستان برگزار شد. وی در حالی برای این سمت معرفی شد که پس از روی کار آمدن دولت روحانی، به سمت معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری تهران منصوب شده بود.

از نمایندگی مجلس تا فرمانداری
ریاست جهاد دانشگاهی استان خراسان، فرمانداری نیشابور در سال ۱۳۷۷، معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان، نمایندگی مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و مدیرعاملی بانک شهر از سوابق کاری مظفری به شمار می رود. وی یکی از گزینه های استانداری خراسان رضوی در دولت یازدهم بوده و با وجود گذراندن دوره ای به عنوان نماینده مردم نیشابور در خانه ملت، اکنون سکان فرمانداری این شهرستان را به دست گرفته است.
آیین معارفه مظفری در حالی برگزار شد که حدود دو هزار نفر از مردم شهرستان نیشابور از این برنامه استقبال کرده و با توجه به عدم گنجایش سالن، بیش از یک هزار نفر از مشتاقان، در خارج از محل برگزاری مراسم جمع شده بودند. در نهایت مظفری در جمع مردم حاضر شده و به ایراد سخنرانی در بین آنها پرداخت.
گزارش ها حاکی از آن است که استقبال از انتصاب مظفری به عنوان فرماندار نیشابور به روستاهای این شهرستان هم رسیده و مردم در روستاها با توزیع شیرینی شادمانی خود از این انتصاب را جشن گرفتند.
برات علی نیا، فرماندار سابق نیشابور نیز به عنوان فرماندار شهرستان بردسکن منصوب شد.

تلاش برای همدلی و وفاق
فرماندار جدید نیشابور در آیین معارفه خود گفت: بیش از یک سال و نیم از استقرار دولت تدبیر و امید می‌گذرد و ما فرصت چندانی نداریم اگر همدلی و وفاق در شهرستان به وجود نیاید همه چیز از دستمان در رفته است.
به گزارش فارس غلامحسین مظفری با بیان این مطلب که باید فاصله ایجاد شده را هر چه سریع‌تر کم کنیم گفت: در نشست با وزیر کشور، به عدم توجه کافی به ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی نیشابور اشاره کردم، در آن جلسه مقرر شد که تا سه ماه آینده یک برنامه مدون با قابلیت عملیاتی و اجرایی به لحاظ ساختار دولتی برای توسعه شهرستان نیشابور تهیه شود و وزیر کشور قول داد در صورت اینکه طرح زمینه اجرایی داشته باشد، هر اختیاری که وزیر کشور داشته باشد به فرماندار نیشابور تفویض می‌کند.
مظفری خاطرنشان کرد: این برای شهرستان نیشابور یک فرصت استثنایی بوده و باید کارشناسان، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی با برقراری وفاق و همدلی به کمک شهر بیایند تا شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان باشیم.
فرماندار نیشابور با بیان اینکه مردم را باید محور تمام کارهای خود قرار دهیم، گفت: ما باید یک فضای پر نشاط و امن ایجاد کنیم و با راه‌اندازی یک اتاق ایده از تمام شهروندان درخواست کنیم تمام ایده‌های خود را برای پیشرفت شهرستان در مدت پنج ماه آینده برای ما ارسال کنند و با تشکیل کارگروه‌های مختلف به این طرح‌ها که قابلیت اجرا دارند بپردازیم تا شاهد شکوفایی شهرستان باشیم.