هشدار به خریداران اراضی محدوده شهر جدید بینالود
دنیای اقتصاد- واحد حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید بینالود با صدور اطلاعیه ای نسبت به خرید و فروش زمین هایی که شرکتی ثالث به عنوان مسکونی به مردم می فروشد، هشدار داد. در اطلاعیه این شرکت که نسخه ای از آن به دفتر روزنامه دنیای اقتصاد ارسال شده، آمده است: عده ای افراد سودجو اقدام به انتشار آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار و تبلیغات تلویزیونی مبنی بر فروش زمین با ارائه اسناد مشاعی 250 سهمی، 500 سهمی، هزار سهمی با عنوان اراضی مسکونی واقع در محدوده شهر جدید بینالود در شهرهای کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان می کنند.
در این اطلاعیه آمده است: اراضی مذکور، زراعی و با فاصله بسیار زیاد از شهر جدید بینالود بوده و به هیچ عنوان در طرح توسعه شهر جدید بینالود قرار نداشته و امکان ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی مورد نظر این شرکت وجود ندارد و نقشه های قطعه بندی ارائه شده به خریداران نیز فاقد رسمیت ثبتی و قانونی است.
اراضی واقع در محدوده شهر جدید بینالود با کاربریهای مسکونی، باغ ویلا، تجاری، مختلط (مسکونی- تجاری) و سایر کاربریهای مجاز شهری، طبق قرارداد رسمی با این شرکت به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی واگذار و پس از اخذ پایان کار، سند ثبتی منتقل خواهد شد.
واحد حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید بینالود به تمامی هموطنان توصیه کرده است چنانچه از ناحیه شخص یا اشخاص حقیقی یا حقوقی تشویق به خریداری زمین با عنوان شهر جدید بینالود گردیدند برای این که زیان مالی تحمل نکنند و با مشکلات قانونی رو به رو نشوند از خرید این اراضی به جد خودداری کنند.
در انتهای این اطلاعیه از کسانی که قصد خرید اراضی در شهر جدید بینالود را دارند خواسته شده جهت اطلاع از وضعیت مالکیت و کاربری زمین به شرکت عمران شهر جدید بینالود واقع در کیلومتر 55 جاده مشهد- نیشابور مراجعه و یا با تلفنهای 27-05133564216 داخلی 159 واحد املاک شرکت عمران شهر جدید بینالود تماس حاصل کنند.