مهلت ثبت نام متقاضیان گواهینامه رعایت  حقوق مصرف کننده پایان یافت
*علیرضا موسوی مجد: واحد های متقاضی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 92 استان تهران را دریافت می‌کنند
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر از برگزاری اولین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران در سال ۱۳۹۲ داد.
علیرضا موسوی مجد طی مصاحبه ای پس از اتمام ۲ مرحله ثبت نام واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان تهران در ماههای آذرو دیماه سال جاری با اشاره به اهمیت این همایش و برگزاری آن در نهم اسفندماه سال جاری گفت: استقبال واحدهای ذکر شده برای ثبت نام در این همایش بیش از پیش بینی های ما بود به طوریکه پس از آخرین مهلت ثبت نام در ۲۱ دیماه سال جاری باز هم متقاضیان بیشماری برای تمدید مهلت ثبت نام مراجعه کرده اند که متاسفانه امکان پذیر نبود.
وی سپس افزود: واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی استان تهران که برای حضور در این همایش در مهلت مقرر ثبت نام کرده‌اند، به طور قطع در کنکور فشرده ای که برای انتخاب واحدهای برگزیده جهت دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان انجام می شود، در صورت ارائه و درج مستندات در فرم های مربوطه و کسب امتیازات لازم، شانس گزینش قطعی خواهند داشت.
موسوی مجد تصریح کرد: ارزیابی واحد های متقاضی توسط گروهی از کارشناسان و بازرسان حوزه نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران صورت می گیرد که به طور دقیق وبا بررسی مدارک و مستندات تحویلی اعلام نظر خواهند کرد و چنانچه واحدهای مذکور بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به آنان داده می شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران دریافت این گواهینامه را نشان دهنده رعایت ضوابط مربوط به حقوق مصرف کننده دانست.
گفتنی است متقاضیان از تاریخ ۲۰ آذر لغایت ۲۱ دیماه با مراجعه به دبیرخانه مربوطه واقع در خیابان ولیعصر، بلوار کشاورز، روبه روی بیمارستان پارس، سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، طبقه ۶ ، اتاق ۶۰۹ ثبت نام نموده و فرمهای مربوطه را تکمیل و تحویل دادند.
لازم به ذکر است ملاک بررسی درخواستهای واحدهای متقاضی شاخصه های دستورالعمل صادره از سوی سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان بوده که پس از بررسی و ارزیابی به واحدهای تولیدی امتیاز داده شده و به هر واحد که درارزیابی موفق به کسب بالاترین امتیاز شده طی مراسمی در نهم اسفند ماه سال جاری گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده اهداء خواهد شد.