دنیای اقتصاد- مدیرکل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: با متعادل سازی قیمت‌ها و ذخیره بیش از 20 هزار تن مواد پروتئینی، برای تامین بازار شب عید مشکلی نخواهیم داشت. به گزارش ایسنا، غلامرضا اسلامی‌پناه گفت: با متعادل‌سازی قیمت‌ها بازار به ثبات رسیده و با توجه به ذخیره مواد پروتئینی، مشکلی برای تامین گوشت شب عید نخواهیم داشت.
مدیرکل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی استان در خصوص فروش آزاد مواد پروتیئنی، گفت: با دستورالعمل‌هایی که از مرکز صادر شده جهت فروش آزاد محدودیت نداریم و با معرفی‌نامه‌های سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مرغ تحت فروش آزاد با قیمت ۵۵۰۰ از محل سردخانه، ۵۹۰۰ برای مشهد و ۶۰۰۰ تومان در شهرستان‌ها ارائه می‌شود.
اسلامی‌پناه با بیان اینکه فروش آزاد در راستای ثبات و تنظیم بازار انجام می‌شود، ادامه داد: مباشران توزیع در زمینه فروش آزاد مرغ اعلام آمادگی کردند و هم‌اکنون این نوع فروش نیز در حال انجام است.اسلامی‌پناه درباره سبد کالای مرحله دوم نیز گفت: مقدمات توزیع این نوبت سبد کالا از ابتدای بهمن ماه آغاز و به خانواده‌های بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تعلق می‌گیرد. وی در خصوص سهمیه خراسان رضوی از مرحله دوم سبد کالا اظهار کرد: 1375 تن کالا برای استان در نظر گرفته شده که برای 50 درصد آن، معادل 671 تن حواله صادر شده و از این مقدار نیمی توزیع و 330 تن از سردخانه‌ها خارج شده است.