منطقه گردشگری «سپاد» پربازدیدترین مکان  پس از بارگاه حضرت رضا(ع)
دنیای اقتصاد- مدیرعامل منطقه نمونه تجاری گردشگری «سپاد» با بیان اینکه این منطقه گردشگری بعد از بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) پربازدیدترین مکان در شرق کشور است، گفت: سپاد از بزرگترین مناطق تجاری، گردشگری در کشور است که در حال خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است. به گزارش روابط عمومی سپاد، سید مهدی درهمی گفت: ساختمان‌های منحصربه‌فردی نظیر مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق، وصال، نوید، پارک ساحلی آفتاب، سرزمین عجایب، شهربازی سرزمین خورشید، بازار بین‌المللی سپاد و خیام، رستوران‌های متعدد نظیر رستوران بزرگ اطلسیه از جمله مکان‌های تجاری، گردشگری و تفریحی منطقه تجاری گردشگری سپاد است.

سامانه فروش اینترنتی «سپاد» راه‌اندازی می‌شود
مدیر عامل شرکت سپاد خراسان که در همایش تبلیغات، بازاریابی و کسب‌وکار در فضای مجازی در دانشگاه آزاد مشهد سخن می‌گفت، با اشاره به فعالیت‌های سپاد در فضای مجازی، گفت: سامانه فروش اینترنتی سپاد در حال راه‌اندازی است که محصولات پروژه، شامل فروش واحدهای تجاری، مسکونی و مجموعه‌های در حال ساخت را از طریق فضای مجازی، به‌زودی امکان‌پذیر می‌کند.
سید مهدی درهمی با اشاره به روش‌های تقویت بازار کسب‌وکار، افزود: شرکت سپاد خراسان علاوه بر استفاده صحیح از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در فضای مجازی، صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده است. وی ادامه داد: استفاده از ابزارهای روزآمد می‌تواند نوید استفاده از ظرفیت‌های مناسب را در فضای کسب‌وکار بدهد تا شاهد رشد بیشتر در این فضا باشیم.
مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد بیان کرد: با وجود اینکه ما در منطقه حضور قدرتمند و موثر داشته‌ایم؛ اما فضای مجازی را فراموش نکرده‌ایم و در سال‌های گذشته به خصوص در یک سال اخیر حضوری بسیار قوی در این فضا داشته‌ایم.
درهمی خطاب به حاضران گفت: شما با جستجوی سپاد در فضای مجازی با نتایج قابل توجه ای مواجه می شوید که ناشی از حضور قدرتمند سپاد در این فضا است.وی ادامه داد: امروز برند شرکت سپاد نیز در اکثر سایت های مهم کشور اعم از سایت های خبری و گردشگری که دارای رتبه بالایی هستند قابل رویت است.
مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد در پایان سخنان خود با تأکید بر حضور صادقانه در فضای مجازی، گفت: فضای تبلیغات، فضای اطلاع رسانی صادقانه، اما پر حرارت است و همه باید به این مسأله توجه کنند تا شاهد شکوفایی و رونق بیشتر در فضای کسب و کار کشور باشیم.