منتقد بهره بانکی و حامی مصرف کنندگان
شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام که واحد منتخب همایش حقوق مصرف کنندگان استان تهران در سال 1393 معرفی شده است ، شرکتی متفاوت در صنعت رنگ و رزین کشور است که قادر به تامین نیاز صنایع مختلف بر اساس استانداردهای جهانی می باشد که از آن جمله می توان به استانداردهای شرکت های مانند پژو، رنو، بوئینگ و فوکر اشاره نمود. شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام تولیدکننده رنگ‌های مختلف در زمینه هواپیمایی و پودری برای لوازم خانگی و رنگ مایع صنعت خودرو و ورق های فولاد مبارکه و سایر انواع رنگهای شیمیایی و معدنی است و آزمایشگاه بسیار مجهز و مدرنی برای انجام فرایندهای طولانی جهت تولید انواع پوشش های صنعتی و تخصصی خاص دارد،
نوبخت قره داغی ، مدیر عامل شرکت اعلام کرد: ما کاملا آمادگی داریم هرگونه استاندارد مورد نظر مشتری را پوشش دهیم و این نقطه قوت و برتری ما در صنایع رنگ کشور با توجه به تنوع محصولاتی که داریم در برابر سایر رقبا می‌باشد.
شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام که متعلق به تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو است، با دارا بودن کارخانه ای به مساحت 20 هزار متر زمین و 13 هزار متر زیر بنا و با 180 نفر پرسنل و 8 آزمایشگاه مجهز در منطقه کردان حوزه استان البرز مشغول به کار است.
به گفته قره داغی، شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام کارخانه مهمی در صنعت رنگ ورزین کشور از لحاظ تجهیزات و تاسیسات است که مشتریان معتبری چون مجموعه ایران خودرو، شرکت های فولاد، گروه صنعتی مپنا و بیشترخطوط هوایی را دارد که دارای معتبرترین استانداردهای جهانی در تامین رنگهای مورد نیاز خود میباشند.
این شرکت که گردش مالی آن امسال حدود 900 میلیارد ریال است، در عین حال با وجود شرایط تحریم از سرمایه گذاری های جدید به ویژه مشارکت با برند‌های خارجی غفلت نکرده است که آخرین نمونه اش سرمایه گذاری 50-50 با دو شرکت اروپائی در حوزه رنگ پایه آب است.
همینطور شرکت تعاونی گوهر فام در داخل کشور تفاهم نامه ای با موسسات پژوهشی جهت تحقیق در زمینه رنگ دارد که نشان دهنده تمرکز و توجه این شرکت به مساله تحقیقات در صنایع رنگ کشور است.
قره داغی در بحث مشکلات، از عملکرد و اعمال فشار سیستم بانکی به ویژه بهره بالای بانکهای ابراز نارضایتی می کند و می افراید: به همین دلایل است که از این بابت دچارمشکل شدیم و دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی کمک نمود تا سرعت تولید ما افزایش یابد. وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات فرآینداخذ تسهیلات دیگر تمایلی به مراجعه به بانکها نداریم و هم اکنون نیز بدهی ما به این بانکها به روز است. در پایان مدیر عامل اشاره نمود: شرکت تعاونی خاص و اعضای تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو (صاحبان شرکت ) و مدیران و کارکنان گوهرفام اعتقاد دارند تامین حقوق مصرف کنندگان ضامن بقای شرکت می‌باشد.