احترام خارجی ها  به برندهای ایرانی
شرکت قدیمی و خوشنام «گازر» در جمع برندهای بین المللی از شهرت و اعتبار بالایی در صنعت سیستم مدرن تولید کابینت چوبی آشپزخانه و گنجه و مبلمان چوبی به ویژه پنجره های چوبی دو جداره استاندارد اروپا برخوردار است.
گازر هفته گذشته لوح تقدیر و جایزه ویژه واحد برتر جهانی حفظ کیفیت WORLD QUALITY COMMEITMENT را که اهداء کنندگان آن فرانسوی ها هستند و از پاریس به تهران ارسال شده بود ، دریافت کرد.
اسماعیل گازر مدیرعامل شرکت «گازر» که این دستاورد مهم را به کلکسیون افتخارات مجموعه خود افزوده است در گفت و گوی تازه ای که با خبرنگار ما داشت، با بیان اینکه جهانیان با اهداء جایزه به این برند احترام گذاشته اند از کم لطفی ها و اعمال فشارهای برخی ارگانها به ویژه سیستم بانکی داخلی به این برند ابراز ناخرسندی کرد.
به گفته گازر، در شرایطی که طی سالهای اخیر با تشدید تحریم ها و رکود اقتصادی بخش عظیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی منجمله گازر، با مشکلات عدیده و دشوار اقتصادی روبرو شدند و همین عوامل، موجب وقفه در انجام تعهدات بانکی و تامین مالی برای پرداخت دیون بانکی و غیره شده است، متاسفانه متولیان امر و مسئولان ارگانهای ذیربط نه فقط حمایتی از ما به عمل نیاوردند، بلکه اگر فی المثل ۲ میلیارد تومان وام به گازر داده شد، به همان دلایلی که در بالا اشاره شد، امروز بیش از ۱۲ میلیارد تومان سود و جرایم و دیرکرد از ما مطالبه می کنند!
گازر می گوید: آیا ادامه این رفتارها با برندهای معتبر و مورد تائید جهان قابل پذیرش دولت جدید تدبیر و امید است و چه کسانی از حذف این نماد قدیمی صنعت چوب کشور سود می برد؟