افتتاح بیش از 5 هزار  واحد مسکن مهر در گلبهار
دنیای اقتصاد- با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی 5086 واحد مسکن مهر در گلبهار به بهره‌برداری رسید. به گزارش فارس، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح مسکن مهر گلبهار با بیان اینکه 50 درصد مسکن مهر در شهر گلبهار به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: 50 درصد باقی‌مانده نیز تا پایان سال 94 افتتاح خواهد شد.
محسن نریمان با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده ۴ هزار واحد مسکن مهر دیگر در گلبهار به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در کل کشور بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر آماده شده که با رفع مشکلات خدماتی مانند آب و برق به مردم تحویل داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید عنوان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید فقط افتتاح مسکن مهر نیست بلکه طرح‌های زیربنایی از قبیل مسجد، مدرسه و مراکز تجاری نیز در نظر گرفته شده است که از محل منابع خود مسکن مهر شامل فروش زمین و ... نسبت به احداث این طرح‌ها اقدام می‌شود.
نریمان با اشاره به پروژه قطار شهری گلبهار گفت: به جد پیگیر اجرای این طرح به صورت عملیاتی هستیم و امیدواریم با انعقاد قرارداد فاینانس این پروژه انجام شود.

بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا پایان ۹۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مسکن مهر خراسان رضوی در پایان سال 94 به اتمام می‌رسد.
محمدحسن واحدی اظهار کرد: در سطح استان ۱۱۸ هزار مسکن مهر احداث می‌شود که بالغ بر ۴۲ هزار واحد آن در شهر گلبهار وجود دارد. وی با بیان اینکه مسکن مهر گلبهار پیشرفت ۸۱ درصدی دارد، گفت: با همت مدیران استان مشکلات مسکن مهر استان برطرف شده و شورای مسکن مهر فعال بوده به طوری که تاکنون بیش از ۱۴۰ جلسه برگزار شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مقدمات آزادراه مشهد- قوچان فراهم شده و با نگاه ویژه دولت و بخش خصوصی به نتیجه می‌رسد.